Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Even scheren en in de koffer.
Vanmorgen bezoek van iemand van de Thuiszorg (om 09.00 uur al), maar eerst om 07.00 uur de thuishulp voor het wassen en aankleden.
Wat ik de rest van de dag ga doen?? geen fláúw idee.....heb eigenlijk helemaal geen zin om ergens heen te gaan, ondanks de aangename temperatuur die verwacht wordt...ik zag al dat de luchtvochtigheid heel erg hoog was.....dusssssssssssssss................kassie an!!
Wat ik de rest van de dag ga doen?? geen fláúw idee.....heb eigenlijk helemaal geen zin om ergens heen te gaan, ondanks de aangename temperatuur die verwacht wordt...ik zag al dat de luchtvochtigheid heel erg hoog was.....dusssssssssssssss................kassie an!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
sterkte Rens!Rens schreef:Vanmorgen bezoek van iemand van de Thuiszorg (om 09.00 uur al), maar eerst om 07.00 uur de thuishulp voor het wassen en aankleden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- madelief1983
rustig aandoen! hopen dat deze dag beter is als de 3 voorgaande dagen
Vandaag: huishouden.
- zusterelly
Vandaag de hele dag cursus: Competent methodisch opleiden in de beroepspraktijk.
Hopelijk kan ik het volhouden. Heb al extra ibuprofen en paracetamol in de tas gedaan.
Iedereen veel sterkte toegewenst die met zorgen en ziekte, pijn en vermoeidheid, etc. te maken heeft.
Gister verwoordde de dominee het zo in zijn preek: de gebrokenheid van dit leven heeft niet het laatste woord!
Joh11:25 Ik ben de Opstanding en het Leven;...
De Heere Jezus begint met IK, Hij dient Zich aan. Zo troost Jezus als we ingekapseld zijn in ons verdriet en onze zorgen! IK
Hopelijk kan ik het volhouden. Heb al extra ibuprofen en paracetamol in de tas gedaan.
Iedereen veel sterkte toegewenst die met zorgen en ziekte, pijn en vermoeidheid, etc. te maken heeft.
Gister verwoordde de dominee het zo in zijn preek: de gebrokenheid van dit leven heeft niet het laatste woord!
Joh11:25 Ik ben de Opstanding en het Leven;...
De Heere Jezus begint met IK, Hij dient Zich aan. Zo troost Jezus als we ingekapseld zijn in ons verdriet en onze zorgen! IK
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ik heb een vrije dag vandaag.
Vanmorgen even wat administratie. De school-kids zijn net de deur uit.
Mijn vrouw mag uitslapen en vanmiddag gaan we even de stad in om te winkelen.
Vanmorgen even wat administratie. De school-kids zijn net de deur uit.
Mijn vrouw mag uitslapen en vanmiddag gaan we even de stad in om te winkelen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ik ga me maar eens aankleden
en de was ophangen.
en de was ophangen.
Ik ga even de flappentapper beroven in Anjum......
Moderatorbericht:
Ik ga zo eens pedicuren en dan weer verder met de belasting.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
De dieren zijn verzorgd. Nu even de stad in.
Daarna van twee fietsen de banden verwisselen en van de derde de ketting vervangen.
Dan is iedereen weer goed mobiel.
Vanavond inleiding op mannenvereniging. Zie er naar uit om samen te buigen over Gods Woord en naar Hem te luisteren.
Daarna van twee fietsen de banden verwisselen en van de derde de ketting vervangen.
Dan is iedereen weer goed mobiel.
Vanavond inleiding op mannenvereniging. Zie er naar uit om samen te buigen over Gods Woord en naar Hem te luisteren.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vandaag werken voor het re-integratiebureau in Barneveld en vanavond nog naar een bijeenkomst van een stichting.
(Deze week heb ik alle avonden wat, dus 's-avonds zul je me hier deze week niet veel zien)
(Deze week heb ik alle avonden wat, dus 's-avonds zul je me hier deze week niet veel zien)
Vandaag lekker niksen. M'n eerste vakantiedag is aangebroken, vandaar!

"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Heb helaas vanuit mijn werk (in zorg) de heidense carnaval moeten bij wonen!!!!!
-
dan tref ik het, ga morgenvroeg lekker naar Parijs.mayflower schreef:Heb helaas vanuit mijn werk (in zorg) de heidense carnaval moeten bij wonen!!!!!