albion schreef:Volgens mij bedoel ik dit. Compatibiliteitsweergave what ever it may be. Waar kan ik het knopje vinden????????????????????????

albion schreef:Volgens mij bedoel ik dit. Compatibiliteitsweergave what ever it may be. Waar kan ik het knopje vinden????????????????????????
Als ik dit bericht tik zie ik toch nergens dit knopje. Ik word net geholpen en nu zie ik hetIchtus schreef:albion schreef:Volgens mij bedoel ik dit. Compatibiliteitsweergave what ever it may be. Waar kan ik het knopje vinden????????????????????????
Ik kan het knopje echt niet vinden hoor......albion schreef:Als ik dit bericht tik zie ik toch nergens dit knopje. Ik word net geholpen en nu zie ik hetIchtus schreef:albion schreef:Volgens mij bedoel ik dit. Compatibiliteitsweergave what ever it may be. Waar kan ik het knopje vinden????????????????????????Helemaal bovenin naast de adresbalk!!
Héél hartelijk bedankt, Ichtus!
Misschien heb je hier wat aan?jvdg schreef: Ik kan het knopje echt niet vinden hoor......
Helaas.Ichtus schreef:Ik heb even een printscreen gemaakt. Hier zie je het icoon van de compabiliteitsweergave naast de adresbalk staan.
Ik ben er wel achter dat niet bij elke site dit icoontje staat. Alleen bij sites die nog niet aangepast zijn aan IE8.
Afgewezen schreef:Het is met de verbinding weer bar en boos.![]()
![]()
Bovendien kan ik geen smilies meer van het uitgebreide scherm vissen. Dan reageren ze niet. Iets minder belangrijk, maar toch.
Ik heb dat ook. Je kunt ook alle codes uit je hoofd leren.helma schreef:Afgewezen schreef:Het is met de verbinding weer bar en boos.![]()
![]()
Bovendien kan ik geen smilies meer van het uitgebreide scherm vissen. Dan reageren ze niet. Iets minder belangrijk, maar toch.
dat heb ik al heel lang eigenlijk
ik klik dan op eigenschappen, dan kopiëren en dan tussen zetten
even een omweg, maar dat lukt wel
Ik denk dat het sinds de laatste update van RF was. Daarvóór kon ik het in elk geval wel.freek schreef:Ik heb dat ook. Je kunt ook alle codes uit je hoofd leren.helma schreef:Afgewezen schreef:Het is met de verbinding weer bar en boos.![]()
![]()
dat heb ik al heel lang eigenlijk
ik klik dan op eigenschappen, dan kopiëren en dan tussen zetten
even een omweg, maar dat lukt wel
Ik heb hetzelfde probleem dat je geen smiley's kan selecteren uit dat apparte schermpje. En ik heb de boel zo standaard, dus het zou toch moeten werken.Tiberius schreef:Gebruiken jullie Internet Explorer 8? Of een andere browser?
Je zou FireFox eens kunnen proberen; die gebruik ik zonder problemen.
Nee, helaas kan ik niet upgraden, want dan kan ik andere applicaties niet meer gebruiken.Tiberius schreef:Ik zie dat jij IE 7 gebruikt; kan je eens upgraden naar 8?