De meeste reaguurders zijn laagopgeleide kaalkopjes. Doe er aub niet wat op uit. Morgen zijn ze het weer vergeten. Als er ipv christenen chinezen had gestaan was het spleetogen, rijstepikkers etc. geweest.caprice schreef:En o ja, ga op een andere planeet wonen dominee.........dwaas!!!het is pas een paar dagen zonnig heefd die dominee nu al zonnesteek???En zo vele reacties meer. Dat duidt wederom op niet mis te verstane vijandschap. Het gaat om het levende Kind. Daar is het al 6000 jaar om te doen geweest. Het bevestigt wederom dat het WK een duivels spel is.Deze man is een knettergekke christen fundamentalist! Deze sekte achtige praktijken zou bij wet verboden moeten worden.
Wat mij verder opvalt:
- De eerste stroom reacties is van een kwartier tot half uur na het plaatsen van het artikel. Wie van deze losse-opmerkingen-makende mensen heeft zich verdiept in de achtergrond, inhoudelijk? Ik vrees: geen enkele.
- Men heeft geen enkele kennis van de kerk waaruit ds. Kempeneers komt, getuige de vele reacties over het dure geldverslindende vaticaan, en misbruik in de Roomse kerk. En dat terwijl ds. Kempeneers daar geen deel van uit maakt, en daar zich ook tegenop zou stellen (schat ik in). Ik vind dat erg gevaarlijk.
- Ik zou verder niet raar opkijken als de christenen de schuld krijgen dat oranje verliest, mocht dat gebeuren. Het is lachwekkend als je er over nadenkt, maar het zou niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat christenen ergens de schuld van krijgen en de zondebok zijn.
Sta hier gewoon boven en trek het je niet aan.