???Piet Puk schreef:Jongens en meisjes
Synode GGiN(jaarloos)
-
- Verbannen
Re: Synode GGiN(jaarloos, enkel feiten)
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Sommige forummers reageren of gedragen zich kinderlijk, dus goede beslissing van PietjeJantje schreef:???Piet Puk schreef:Jongens en meisjes

Zo sprak wijlen ds. J. Spaans de gemeente vaak aan.Piet Puk schreef:Jongens en meisjes, mannen en vrouwen.
Als je de een bevindelijke leespreek hoort, en je hoort af en toe 'jongens en meisjes', mannen en vrouwen, dan weet je dat die preek van ds. Spaans is.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Deze vervolgzitting is bijna geheel niet-openbaar, dus geheim. Updaten zal zo-wie-zo al moeilijk zijn.Piet Puk schreef:Jongens en meisjes, mannen en vrouwen,
Even terug naar de feiten: Op D.V. 12 november 2019 vind een vervolgzitting plaats van de synode.
En nee, ik ga geen updates verzorgen.
Het lekt daar als een vergiet...
En als het is 'meisjes en jongens', van wie is de preek dan?-DIA- schreef:Zo sprak wijlen ds. J. Spaans de gemeente vaak aan.Piet Puk schreef:Jongens en meisjes, mannen en vrouwen.
Als je de een bevindelijke leespreek hoort, en je hoort af en toe 'jongens en meisjes', mannen en vrouwen, dan weet je dat die preek van ds. Spaans is.
- Niet meer zo actief -
Volgens mij is dat ds. van de Net....Mannetje schreef:En als het is 'meisjes en jongens', van wie is de preek dan?-DIA- schreef:Zo sprak wijlen ds. J. Spaans de gemeente vaak aan.Piet Puk schreef:Jongens en meisjes, mannen en vrouwen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wat wil je Jantje? Lieve broeders en zusters of beste mensen(om geen genderneutralen uit te sluiten)?Jantje schreef:???Piet Puk schreef:Jongens en meisjes
Waar? Is het dak lek in Opheusden?Herman schreef:Het lekt daar als een vergiet...
-
- Verbannen
Ik meen dat ds. Kattenberg dat ook doet. Toch?-DIA- schreef:Volgens mij is dat ds. van de Net....Mannetje schreef:En als het is 'meisjes en jongens', van wie is de preek dan?-DIA- schreef:Zo sprak wijlen ds. J. Spaans de gemeente vaak aan.Piet Puk schreef:Jongens en meisjes, mannen en vrouwen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Op de najaarsvergadering van de classis Oost van de GGiN zal de emeritaataanvraag van Ds. Schultink behandel worden. Hij blijft wel in Rhenen wonen en zal zoveel mogelijk ook de zondagse diensten waarnemen.
-
https://www.gelderlander.nl/neder-betuw ... ~a0ff64bc/
Ik ben geen inwoner van Opheusden maar ik vind de bemoeienis van de media wel ver gaan.
Ik ben geen inwoner van Opheusden maar ik vind de bemoeienis van de media wel ver gaan.
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Synode GGiN(jaarloos, enkel feiten)
Ik vind dat de pers er redelijk objectief en zonder schimp over schrijft. Het is tenslotte wel een zaak die plaatselijk de gemoederen bezig houd. Overigens leest de redactie van De Gelderlander hier ook mee.Wet en Evangelie schreef:https://www.gelderlander.nl/neder-betuw ... ~a0ff64bc/
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
De Gelderlander gedraagt zich net als de PZC tijdens Kruiningen. De artikelen worden goed gelezen, dus reken er maar op dat elk voorval in Opheusden de komende maanden een artikel krijgt.