Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen
De ramadan, je merkt het nu al. 

Ja, het viel me op dat bij de Hema allerlei zoetigheden te koop zijn ivm het suikerfeest....Lassie schreef:De ramadan, je merkt het nu al.
nooit eerder gezien bij de Hema
- JolandaOudshoorn
Dan moet je blij zijn dat je niet bij ons in de buurt woont. Er wordt heel wat (door de hele buurt) afgeBBQ-ed.Mara schreef:Aan zulke dingen erger ik me niet. Ik vind het erger om in bbq walmen te zitten, met name als de buren gemarineerde spareribs er op gooien.Mannetje schreef:Het was gelukkig wel een echte onderbroek, geen driehoekje met touwtjes...
Maar dan nog, dan blijf ik het belachelijk en genant vinden om zo door de achtertuin te lopen, waar gezien de bouw van de wijk vanuit minstens 10 huizen vrij uitzicht op is...
Ergo: op snikhete dagen binnen moeten zitten met de ramen dicht.
En tsja... het is iemands eigen achtertuin. Ik loop ook wel eens in pyama/nachtpon ofzo door mijn achtertuin.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een aantal jaren geleden werd ik 's nachts wakker van etende buren, maar nu hoeven ze niet meer mee te doen. Ze hebben nl. last van chronische ziektes. Ze bakken voor de ramandan ook een soort kaasbroodjes en die zijn echt verrukkelijkLassie schreef:De ramadan, je merkt het nu al.
Een pyjama is toch wel wat gekleder dan een hemd en slip.JolandaOudshoorn schreef:Dan moet je blij zijn dat je niet bij ons in de buurt woont. Er wordt heel wat (door de hele buurt) afgeBBQ-ed.Mara schreef:Aan zulke dingen erger ik me niet. Ik vind het erger om in bbq walmen te zitten, met name als de buren gemarineerde spareribs er op gooien.Mannetje schreef:Het was gelukkig wel een echte onderbroek, geen driehoekje met touwtjes...
Maar dan nog, dan blijf ik het belachelijk en genant vinden om zo door de achtertuin te lopen, waar gezien de bouw van de wijk vanuit minstens 10 huizen vrij uitzicht op is...
En tsja... het is iemands eigen achtertuin. Ik loop ook wel eens in pyama/nachtpon ofzo door mijn achtertuin.
Maar goed, buiten draagt ze toch nog meer dan binnen. Het achterbuurjongentje zag haar ooit naakt door het huis lopen...
- Niet meer zo actief -
De kleine ergernissen van sommigen.
Wat is daar mee?Tiberius schreef:De kleine ergernissen van sommigen.
- Niet meer zo actief -
Dat is mijn kleine ergernis.Mannetje schreef:Wat is daar mee?Tiberius schreef:De kleine ergernissen van sommigen.
Dan ben je goed op de hoogte.Mannetje schreef:Een pyjama is toch wel wat gekleder dan een hemd en slip.JolandaOudshoorn schreef:Dan moet je blij zijn dat je niet bij ons in de buurt woont. Er wordt heel wat (door de hele buurt) afgeBBQ-ed.Mara schreef:Aan zulke dingen erger ik me niet. Ik vind het erger om in bbq walmen te zitten, met name als de buren gemarineerde spareribs er op gooien.Mannetje schreef:Het was gelukkig wel een echte onderbroek, geen driehoekje met touwtjes...
Maar goed, buiten draagt ze toch nog meer dan binnen. Het achterbuurjongentje zag haar ooit naakt door het huis lopen...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ach ja, wat boeit het als iemand longproblemen krijgt.JolandaOudshoorn schreef:Dan moet je blij zijn dat je niet bij ons in de buurt woont. Er wordt heel wat (door de hele buurt) afgeBBQ-ed.Mara schreef:Aan zulke dingen erger ik me niet. Ik vind het erger om in bbq walmen te zitten, met name als de buren gemarineerde spareribs er op gooien.Mannetje schreef:Het was gelukkig wel een echte onderbroek, geen driehoekje met touwtjes...

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ach ja, vriendje van mijn zoontje en moeders zien elkaar ook weleens...Lassie schreef:Dan ben je goed op de hoogte.Mannetje schreef:Een pyjama is toch wel wat gekleder dan een hemd en slip.JolandaOudshoorn schreef:Dan moet je blij zijn dat je niet bij ons in de buurt woont. Er wordt heel wat (door de hele buurt) afgeBBQ-ed.Mara schreef: Aan zulke dingen erger ik me niet. Ik vind het erger om in bbq walmen te zitten, met name als de buren gemarineerde spareribs er op gooien.
- Niet meer zo actief -
- Dodo
T-mobile die om 1 uur 's nachts sms'jes stuurt: u gebruikt mobiel internet!
Wat nog niet eens waar is ook. Straks maar weer eens bellen.
(en dan komen over een paar dagen de volgende sms'jes: u heeft gebruikt gemaakt van onze klantenservice, wilt u een paar vragen beantwoorden zodat wij etc etc)
(en dan komen over een paar dagen de volgende sms'jes: u heeft gebruikt gemaakt van onze klantenservice, wilt u een paar vragen beantwoorden zodat wij etc etc)
- Dodo
Trouwens, ik heb gebeld, ze namen het serieus en de volgende dag al belden ze terug en hebben ze het opgelost. Je hoort vaak andere verhalen van grote bedrijven, dus dit vond ik wel top.Dodo schreef:T-mobile die om 1 uur 's nachts sms'jes stuurt: u gebruikt mobiel internet!
- JolandaOudshoorn
Meer een grote ergernis: mensen die (dodelijke) ziekten gebruiken als scheldwoord.
Ik weet, mijn Verlosser leeft