Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
shoppen met m'n zusje, zooveel leuke baby-spulletjes gezien.
kletsen met m'n zusje,
en vanavond begint koor weer.
kletsen met m'n zusje,
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jouw zusje is jouw vriendinnetje, begrijp ikhenriët schreef:shoppen met m'n zusje, zooveel leuke baby-spulletjes gezien.
kletsen met m'n zusje,

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vanavond naar Kruiningen naar de kerkdienst van ds. J. van Belzen
Eigenlijk moest ik naar het GKY (GemengdKoor Yerseke) maar ik wil wel graag naar Kruiningen
Eigenlijk moest ik naar het GKY (GemengdKoor Yerseke) maar ik wil wel graag naar Kruiningen
Als je lid van een vereniging / koor bent, moet je daar ook naar toe gaan is mijn standpuntYesenaer schreef:Vanavond naar Kruiningen naar de kerkdienst van ds. J. van Belzen
Ds. van Belzen kan je dan later beluisteren of een volgende dienst.
Dat mag hij toch zelf weten? Het is niet verkeerd om het gebruik van de genademiddelen bovenaan te zetten.Herman60 schreef:Als je lid van een vereniging / koor bent, moet je daar ook naar toe gaan is mijn standpuntYesenaer schreef:Vanavond naar Kruiningen naar de kerkdienst van ds. J. van Belzen
Ds. van Belzen kan je dan later beluisteren of een volgende dienst.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Op verzoek van ma ben ik aan het verven gegaan. Het vervelende met verven is dat de rest er zo shabby uitziet als je een klein deel hebt aangepakt. Nou ja, 't is bijna weer herfstvakantie...
Je blijft een optimist ZitaZita schreef:Op verzoek van ma ben ik aan het verven gegaan. Het vervelende met verven is dat de rest er zo shabby uitziet als je een klein deel hebt aangepakt. Nou ja, 't is bijna weer herfstvakantie...

Van welke kleur naar welke kleur ben je gegaan?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Onverwacht bezoek gehad van leuke en lieve forummers 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Van hier-en-daar-kaal groen naar groen, en van hier-en-daar-niet-meer-helemaal-nuance-wit naar nuance-wit. Ik ga zo de tafel nog verven en dan is 't mooi genoeg voor vandaag.Mara schreef:Je blijft een optimist ZitaZita schreef:Op verzoek van ma ben ik aan het verven gegaan. Het vervelende met verven is dat de rest er zo shabby uitziet als je een klein deel hebt aangepakt. Nou ja, 't is bijna weer herfstvakantie...![]()
Van welke kleur naar welke kleur ben je gegaan?
-
vooral héél veel hebreeuws gestudeerd voor een mondeling komende week
en nog een heerlijke barbeque gehad vanavond

En nu nog een cursusje Nederlands...sirdanilot schreef:vooral héél veel hebreeuws gestudeerd voor een mondeling komende week

Vandaag bruiloft van mijn nichtje in Waarder/Zegveld
Vanavond zingen we met ons 'familiekoor'. Ik heb er zin in!
Vanavond zingen we met ons 'familiekoor'. Ik heb er zin in!
Vanavond uurtje hardlopen met mieh moat. Zin in.
Vanavond naar de grootste bierton van Nederland
Aan een hoofdstuk werken dat steeds langer en langer wordt...