PrekenWeb.nl

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Mensen,

Zoals jullie begrijpen brengt de lancering van PrekenWeb nogal wat hectiek met zich mee. Ik zal proberen op korte termijn wat vragen te beantwoorden die in deze topic zijn opgekomen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Oorspronkelijk gepost door Zeeuw2
"Ik heb gisteravond via adsl 384 kbps goed kunnen luisteren, samen met mijn vrouw naar Ds Neele."

Tjonge; goed dat ik het weet; ik dacht altijd dat Rhode iemand van het vrouwelijk geslacht was..Weten we dan ook weer!
Kan evengoed hoor, in 2004. Hoop dat alle vrouwen met hun vrouw naar Ds. Neele komen luisteren...
jacob

Bericht door jacob »

Hoe kunnen jullie nou ds Neele luisteren als die er helemaal niet op staat? Of ben ik nou zo blind?????
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
Oorspronkelijk gepost door Pim
Hoe gevoelig denk je dat dit initiatief ligt? Bijzondere zorgvuldigheid en behoedzaamheid is daarom geboden. Ik hoop dat je mijn cryptische verklaring een beetje begrijpt.
Met andere woorden, GG predikanten vinden het niet zo erg als ze tussen alleen maar GG predikanten staan, maar als er ook predikanten van andere snit bijzitten zijn de GG predikanten minder verheugd. Zo iets?

SSSSST...!!
limosa

Bericht door limosa »

Laat ik ook in deze topic het PrekenWeb-Team nog een keer van harte feliciteren en succes wensen bij het in de lucht houden van deze site!
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Mensen,

Als u vragen heeft over de inhoud van PrekenWeb mail dan aub naar de e-mail adressen zoals genoemd op de site.

Als de preken hier op OSW gerecenseerd gaan worden zullen wij genoodzaakt zijn het initiatief direct af te breken!

Bid er om of God het beluisteren van de predikaties wil zegenen en ga ze aub niet gebruiken om (persoonlijke) kritiek of vragen te stellen.

Bedankt.

[Aangepast op 24/3/04 door Pim]
Hartelijke groet,

Pim.

limosa

Bericht door limosa »

Ik hoor net ds. Vreugdenhil over Romeinen 8:35. Schip moet het anker niet op het dek gooien maar buitenboord, daar is het houvast, de vaste Rots. Mooi beeld. Maar verder recenseer ik niet hoor.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Er zal inderdaad om diverse redenen de komende dagen nog wel het e.e.a. wijzigen op de website.

Sommige dominees willen graag zelf even weten welke preken online komen. Andere dominees willen helemaal niet online en weer anderen willen er nog even over nadenken. Ook kunnen we niet iedere dominee bereiken op dit moment.

We gaan niet per dominee de reden aangeven, dat zullen jullie begrijpen.
Hartelijke groet,

Pim.

Orckie

Bericht door Orckie »

Ik vind het raar dat het RD nog geen aandacht heeft gegeven aan dit initiatief. Bij mijn weten tenminste.
Of komt er nog een groot achtergrondartikel/interview met Pim en Bart?
england

Bericht door england »

Nou, wie weet, Orckie...Ik zou de Saambinder maar in de gaten houden als ik jou was...je weet maar nooit...gebruik van moderne media enzo...
memento

Bericht door memento »

Nou, wie weet, Orckie...Ik zou de Saambinder maar in de gaten houden als ik jou was...je weet maar nooit...gebruik van moderne media enzo...
Als de mening van de Saambinder net zo is als de stemming die heerste op de avond van de GG commissie moderne media, zou ik het alleen maar positief vinden als het besproken werd in de SB.
england

Bericht door england »

Dat zou wel heel erg fijn zijn!

Maar wat is nou eigenlijk dat principieel gezien het verschil tussen het luisteren naar een GG preek op de radio en op internet?

Maar goed, ik hoop dat ze wat meer gebruik gaan maken van internet en dan niet alleen een paar, maar dat ze er allemaal meer open voor staan zullen!
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Tja, wat is het principiële verschil tussen een cassettebandje en een gedownload mp3'tje?

Wat het RD betreft:
http://www.refdag.nl/website/artikel.ph ... fcd191d2a8
Plaats reactie