PrekenWeb.nl
Kan evengoed hoor, in 2004. Hoop dat alle vrouwen met hun vrouw naar Ds. Neele komen luisteren...Oorspronkelijk gepost door Zeeuw2
"Ik heb gisteravond via adsl 384 kbps goed kunnen luisteren, samen met mijn vrouw naar Ds Neele."
Tjonge; goed dat ik het weet; ik dacht altijd dat Rhode iemand van het vrouwelijk geslacht was..Weten we dan ook weer!
-
- Contacteer:
Oorspronkelijk gepost door KislevMet andere woorden, GG predikanten vinden het niet zo erg als ze tussen alleen maar GG predikanten staan, maar als er ook predikanten van andere snit bijzitten zijn de GG predikanten minder verheugd. Zo iets?Oorspronkelijk gepost door Pim
Hoe gevoelig denk je dat dit initiatief ligt? Bijzondere zorgvuldigheid en behoedzaamheid is daarom geboden. Ik hoop dat je mijn cryptische verklaring een beetje begrijpt.
SSSSST...!!
Mensen,
Als u vragen heeft over de inhoud van PrekenWeb mail dan aub naar de e-mail adressen zoals genoemd op de site.
Als de preken hier op OSW gerecenseerd gaan worden zullen wij genoodzaakt zijn het initiatief direct af te breken!
Bid er om of God het beluisteren van de predikaties wil zegenen en ga ze aub niet gebruiken om (persoonlijke) kritiek of vragen te stellen.
Bedankt.
[Aangepast op 24/3/04 door Pim]
Als u vragen heeft over de inhoud van PrekenWeb mail dan aub naar de e-mail adressen zoals genoemd op de site.
Als de preken hier op OSW gerecenseerd gaan worden zullen wij genoodzaakt zijn het initiatief direct af te breken!
Bid er om of God het beluisteren van de predikaties wil zegenen en ga ze aub niet gebruiken om (persoonlijke) kritiek of vragen te stellen.
Bedankt.
[Aangepast op 24/3/04 door Pim]
Er zal inderdaad om diverse redenen de komende dagen nog wel het e.e.a. wijzigen op de website.
Sommige dominees willen graag zelf even weten welke preken online komen. Andere dominees willen helemaal niet online en weer anderen willen er nog even over nadenken. Ook kunnen we niet iedere dominee bereiken op dit moment.
We gaan niet per dominee de reden aangeven, dat zullen jullie begrijpen.
Sommige dominees willen graag zelf even weten welke preken online komen. Andere dominees willen helemaal niet online en weer anderen willen er nog even over nadenken. Ook kunnen we niet iedere dominee bereiken op dit moment.
We gaan niet per dominee de reden aangeven, dat zullen jullie begrijpen.
Als de mening van de Saambinder net zo is als de stemming die heerste op de avond van de GG commissie moderne media, zou ik het alleen maar positief vinden als het besproken werd in de SB.Nou, wie weet, Orckie...Ik zou de Saambinder maar in de gaten houden als ik jou was...je weet maar nooit...gebruik van moderne media enzo...
Dat zou wel heel erg fijn zijn!
Maar wat is nou eigenlijk dat principieel gezien het verschil tussen het luisteren naar een GG preek op de radio en op internet?
Maar goed, ik hoop dat ze wat meer gebruik gaan maken van internet en dan niet alleen een paar, maar dat ze er allemaal meer open voor staan zullen!
Maar wat is nou eigenlijk dat principieel gezien het verschil tussen het luisteren naar een GG preek op de radio en op internet?
Maar goed, ik hoop dat ze wat meer gebruik gaan maken van internet en dan niet alleen een paar, maar dat ze er allemaal meer open voor staan zullen!
Tja, wat is het principiële verschil tussen een cassettebandje en een gedownload mp3'tje?
Wat het RD betreft:
http://www.refdag.nl/website/artikel.ph ... fcd191d2a8
Wat het RD betreft:
http://www.refdag.nl/website/artikel.ph ... fcd191d2a8