Je hebt helemaal gelijk , maar wij zijn lid van de NAVO die ons 40 jaar lang heeft beveiligd tegen de communistische dreigingFjodor schreef:Ja dan moeten ze die afspraken niet maken. Het is toch dom om vaste afspraken te maken als je van tevoren de (veranderde) omstandigheden niet weet? En dan vind ik het ook terecht dat ze aan hun afspraken gehouden worden door de andere partijen.huisman schreef:Dat heet voorschrijdend inzicht , De PVDA wilde wel in een andere provincie met een kleinere missie instemmen ,Mijn collega militairen en ik vonden dat zeer onverantwoord. In zo'n nieuwe provincie moeten alle contacten opnieuw gelegd worden terwijl wij in Uruzgan geaccepteerd worden door de overgrote meerderheid van de Afghanen , Zij vinden het echt erg dat wij weggaan omdat zij dan weer een verslechtering van hun situatie verwachten.Marie-Henriëtte schreef:Dan zouden het CDA en CU ook onchristelijk zijn. Liegen en bedriegen, dat mag namelijk niet van God. Hebben ze wel gedaan door eerst te verklaren dat in 2010 in ieder geval de missie zou stoppen, maar op het laatste moment toch proberen om hun eigen wil op te leggen waardoor het kabinet uiteindelijk gevallen is.huisman schreef:Dit is m.i een heel goed voorbeeld (verschil van mening) maar ben jij het dan niet met mij eens dat de PVV een zeer anti- christelijke partij is
als deze organisatie vraagt :Blijf nog 8 maanden met een missie in afgeslankte vorm om de macht over te dragen aan de Afghanen en dan zijn jullie klaar, dan vind ik het zeer triest dat partijbelang voor internationale samenwerking gaat.
Je moet eens met engelse militairen praten die al jaren in de geweldadigste provincie(Helmand) opereren , Zij lopen niet voor hun verantwoordelijheid weg. Wij wel !