Joannah schreef:Een MP die weet dat zijn volk NEE zegt tegen de EU constitutie (waarin God uitgeschrapt werd omwille van de lange tenen der turken, die ook bij de EU moeten, ondanks de weerwil der bevolking en de annexatie van Cyprus etc etc) en het dan toch onder een andere naam , nl Verdrag van Lissabon, parlementair goedkeurt, middels koehandel-achtige manieren, is gewoon een gluiperd zonder enig respect voor democratie, in mijn visie.
Het Verdrag van Lissabon zorgt voor democratisering van de EU, dus je hebt precies gekregen wat je wilt. Enkel zijn veel Nederlanders zo dom om dat niet in te zien. Dat Turkije bij de EU komt, is allerminst zeker.
Het beest dat was en niet is en weer zal zijn, is echt het romeinse rijk.
de vrouw op het beest kun je zien op de munt en als standbeeld voor het EU gebouw in straatsburg.
de sterren op haar hoofd staan er ook nog op en de maan (islam) onder haar voeten.
Het West-Romeinse Rijk bestaat al niet meer sinds ongeveer 500 AD.
Wat zijn de zegeningen van Europa? Haar welvaart (maar geen welzijn)?
Economische groei, en daarom hebben wij het zo goed in Nederland.
Waar geld komt, gaat God. het Europa van vandaag is een ziek, decadent, goddeloos gebied wat religieus dronken is, en overal aan twijfelt, tradities verhoogd boven de Schrift en kerst viert met bomen en ballen.
En dat komt allemaal door de komst van de EU?
Echt, je kunt je beter druk maken om D66 dan CDA, die krijgen straks de rekening gepresenteerd voor hun beleid (of liever gezegd gebrek aan beleid).
Geen beleid, is ook beleid. Maar je moet wel slim genoeg zijn om dat te begrijpen. Overigens vraag ik mij af waar je op doelt, als je het hebt over het ontbreken van het voeren van beleid.
Wat moet je nu met een min. van Bu Za, die ineens ter wille van EU's eenheid Jeruzalem tot hoofdstad (ook) van de palestijnen wil maken? Dan waai je toch met iedere wind mee??
Volgens mij zijn er maar twee winden, eentje die Jeruzalem ziet als ongedeelde hoofdstad van Israël. De andere wind vertegenwoordigt de opvatting dat Jeruzalem zowel hoofdstad voor Israëliers als Palestijnen is.
Op sommige zaken valt gewoon niet te compromiteren, want je verliest dan je gehele identiteit als partij.
Als iedereen zo denkt, is het onmogelijk om dit land te besturen. Je mag Cort van der Linden wel dankbaar zijn.