Ik ga zo weer trainen, tafeltennis. We hebben tegenwoordig ook een ballenmachine, handig voor als je met een oneven aantal bent. En erg goed voor de conditie.
Ik ook. Heel lang lid geweest, totdat het te laat werd op zaterdagavond.mijn favo ook.....heb het jarenlang gespeeld tot aan een auto-ongeval, toen was het subiet over en sluiten met de pret.
Tja, er is nu eenmaal een groot onderscheid tussen eren en respecteren.......Marnix schreef:Misschien is het goed eerst je even iets in die andere cultuur te verdiepen. In Japan is buigen de normale vorm van begroeting, zoals wij elkaar een hand geven. Ga je zaken doen in Japan, dan begroet je elkaar met een lichte buiging. Lijkt me niets mis mee Helma, het is gewoon een begroeting naar elkaar, met daarin de boodschap dat je de ander respecteert. Dat heeft niets met je neerbuigen voor afgoden ofzo te maken.
Dat je bij Aikido geacht wordt ook te buigen naar het portret van de oprichter van AIkido (O'Sensei) is wat dubieuzer inderdaad. Gezien de Japanse cultuur is het bedoeld als een eerbetoon aan de oprichter van Aikido, maar aangezien hij al bijna 40 jaar dood is vraag ik me af of dat zo zinvol is. Misschien zou je het eens aan een leraar in Aikido kunnen vragen waarom dat moet.
Tafeltennis is ook leuk!Marnix schreef:Dat is de goede instelling
Ik ga zo weer trainen, tafeltennis. We hebben tegenwoordig ook een ballenmachine, handig voor als je met een oneven aantal bent. En erg goed voor de conditie.
Leuk joh! Dat doe ik ook graag...masala schreef:ik heb 2 liefelings sporten wandelen en fietsen
gr masala
Ik ook!Wilma van den Berg schreef:Leuk joh! Dat doe ik ook graag...masala schreef:ik heb 2 liefelings sporten wandelen en fietsen
gr masala
Ik doe het al 15 jaar (trainen, competitie) en nog steeds met veel plezier.judith schreef:Tafeltennis is ook leuk!Marnix schreef:Dat is de goede instelling
Kheb het op vakantie ook veel gedaan!!
Super joh!!Marnix schreef:Ik doe het al 15 jaar (trainen, competitie) en nog steeds met veel plezier.judith schreef:Tafeltennis is ook leuk!Marnix schreef:Dat is de goede instelling
Kheb het op vakantie ook veel gedaan!!
da's geen sport, maar een noodzakelijk kwaad voor -16 ......judith schreef:Fietsen