Die informatie heb ik van een aardappelhandelaar. Het punt bij Pringles is dat die slechte aardappels eerst gepureerd worden en vervolgens in een vormpje gegoten (vergelijk het met het fenomeen 'raspatat'). Als ze eenmaal in de bus zitten, zie je er weinig van, sterker nog, dan zien ze er gewoon uitstekend uit. We worden dus eigenlijk een beetje bedrogen (maar volgens het aloude gezegde willen we dat ook).MarthaMartha schreef:hoe weet jij dat het de allerslechtste aardappels zijn?
waar werk je?
Pluis je altijd de supermarktfolders door?
Re: Pluis je altijd de supermarktfolders door?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- MarthaMartha
Re: Pluis je altijd de supermarktfolders door?
mmm klinkt logisch wel eigenlijk...........Josephus schreef:Die informatie heb ik van een aardappelhandelaar. Het punt bij Pringles is dat die slechte aardappels eerst gepureerd worden en vervolgens in een vormpje gegoten (vergelijk het met het fenomeen 'raspatat'). Als ze eenmaal in de bus zitten, zie je er weinig van, sterker nog, dan zien ze er gewoon uitstekend uit. We worden dus eigenlijk een beetje bedrogen (maar volgens het aloude gezegde willen we dat ook).MarthaMartha schreef:hoe weet jij dat het de allerslechtste aardappels zijn?
waar werk je?
(sommige dingen wil je eigenlijk niet weten...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!