De tandarts.....vind je het ook zo erg??

Lassie

Re: De tandarts.....vind je het ook zo erg??

Bericht door Lassie »

Kaw schreef:En die boor... Dat hoge piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-geluid. Die eng uitziende tandarts met zijn lugubere mondkapje. De halfduistere martelkamer waar alleen het marteltuig helder verlicht is en waar jij in moet gaan zitten... Piiiiiiiiii!!! Ieieieie!!! Mond open... Ah, ik zie het al... Doet dit zeer? En dit dan? En dit? En dit? En nu dan? Ah, dat doet zeer he? Ik denk dat we even moeten boren...

Maar na afloop krijg je zo'n fantastisch plastic poppetje uit eind jaren 70 vorige eeuw en glimlachend ga je weer naar huis.

hahahah mijn 1e tandarts was pas een enorm vies uitziende man... bleghhhh... ik ging nooit op de wachtkamerstoelen zitten (ik was altijd bang dat ik er aan bleef kleven) heb denk ik 3 keer in die tandarts stoel gezeten!!! bbrrrr alles was verroest... zelfs de instrumenten...bleghhh..
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Jongere, dit vin dik nu echt geen leuk plaatje. Ik wilde vanmiddag nog even wat rusten,maar nu durf ik bijna niet meer :ouin :ouin
Ik weet, mijn Verlosser leeft
refo

Bericht door refo »

1. Hoe oud zijn die bangerikken hier? Is ze ooit iets overkomen in die stoel?
2. Je hoeft maar eens per jaar op controle (of niet als alles gevuld is)
3. Tandartsen moeten helaas oppassen voor HIV besmetting, dus zien ze er anders uit dan vroeger.
4. Wees blij dat je niet in de middeleeuwen leeft. Dat moet op tandengebied vreselijk zijn geweest. Het lijkt me dat de helft van de mensen met gierende kiespijn heeft gelopen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lassie

Bericht door Lassie »

refo schreef:1. Hoe oud zijn die bangerikken hier? Is ze ooit iets overkomen in die stoel?
2. Je hoeft maar eens per jaar op controle (of niet als alles gevuld is)
3. Tandartsen moeten helaas oppassen voor HIV besmetting, dus zien ze er anders uit dan vroeger.
4. Wees blij dat je niet in de middeleeuwen leeft. Dat moet op tandengebied vreselijk zijn geweest. Het lijkt me dat de helft van de mensen met gierende kiespijn heeft gelopen.
nou om niet te overdrijven... maar ik was 4 jaar toen de tandarts bij mij, zonder verdoving, een kies wilde trekken!
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

vlinder schreef:Hmm ik kan me niet heugen dat memento in ons trouwen al is geweest. Zijn excuus? Geen tijd.... :livre :oO

hahahaha, daar ken ik er meer van,
vreemd dat dat vaak mannen zijn, die het dan laten afweten :? :haha
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik vroeg hem er gister nog eens naar zegt hij: geen tijd en ik heb er gewoon geen zin in.... ;(
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
judith

Bericht door judith »

Tandarts...oh...maakt me niks uit....vind het niet leuk..maar alst moet dan moet het :hum
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
helma

Bericht door helma »

nog steeds kiespijn...... :cry
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:nog steeds kiespijn...... :cry
brufen 600 nemen, geeft wel wat verlichting...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mentos

Bericht door mentos »

judith schreef:Tandarts...oh...maakt me niks uit....vind het niet leuk..maar alst moet dan moet het :hum
Precies! En een afspraak plannen onder schooltijd is ook altijd heel leuk :)
Ik ga veel liever naar de tandarts dan naar de dokter.....
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Heb vandaag maar eens een afspraak gemaakt met de tandarts.

Binnenkort krijgen ik en mijn vrouw een volledige bodycheck om te kijken of we wel in aanmerking komen voor de verzekering die regelt dat als 1 van ons overlijd, de hypotheek volledig wordt afgelost. Alleen al de vragen van die bodycheck zijn voldoende om tegen dit type verzekeringen te zijn, maar zonder die verzekering krijgen we geen hypotheek. Nee, de hypotheek is niet absurd hoog, maar ik ben nog geen 3 jaar ondernemer.

Een voorbeeldje is de AIDS-test. Geen probleem natuurlijk, maar het voelt wel stom om zo'n test te doen. Of er ook familieleden zijn met hartklachten of psychische ziekten (en nog een enorme reeks meer) en zo ja: wie is het dan ten opzichte van jou? Je pa of je ma?
:deg
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Kaw schreef:Heb vandaag maar eens een afspraak gemaakt met de tandarts.

Binnenkort krijgen ik en mijn vrouw een volledige bodycheck om te kijken of we wel in aanmerking komen voor de verzekering die regelt dat als 1 van ons overlijd, de hypotheek volledig wordt afgelost. Alleen al de vragen van die bodycheck zijn voldoende om tegen dit type verzekeringen te zijn, maar zonder die verzekering krijgen we geen hypotheek. Nee, de hypotheek is niet absurd hoog, maar ik ben nog geen 3 jaar ondernemer.

Een voorbeeldje is de AIDS-test. Geen probleem natuurlijk, maar het voelt wel stom om zo'n test te doen. Of er ook familieleden zijn met hartklachten of psychische ziekten (en nog een enorme reeks meer) en zo ja: wie is het dan ten opzichte van jou? Je pa of je ma?
:deg
Iedere vrouw die zwanger is wordt getest op HIV
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

helma schreef:nog steeds kiespijn...... :cry
Inmiddels al wat beter, Helma?
Sterkte ermee hoor! Hopelijk is het snel weer beter met je!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
caprice

Bericht door caprice »

helma schreef:Nog één nachtje slapen....... :cry :ouais!
Ja, ik vind die rekening altijd vreselijk. Voor de rest gaat het wel.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Lassie

Bericht door Lassie »

mentos schreef:
judith schreef:Tandarts...oh...maakt me niks uit....vind het niet leuk..maar alst moet dan moet het :hum
Precies! En een afspraak plannen onder schooltijd is ook altijd heel leuk :)
Ik ga veel liever naar de tandarts dan naar de dokter.....
nou ik ga 10000 keer liever naar de dokter dan naar de tandarts.

De dokter heeft mij nog noooit pijn gedaan! :jongle

de tandarts wel.

Waaaaaah maandagmiddag moet ik voor controle!!! Ik ben bang dat hij weer begint over tandenknarsen.
Plaats reactie