Gesteld dát het bovenstaande waar is, dan mag je hem, zeker met betrekking tot al hetgeen gebeurd zou zijn, volledig ontoerekingsvatbaar verklaren. Dan rest nog maar één ding: levenslange opsluiting in een inrichting voor geesteszieken.David J schreef:Die vriend die het lichaam gedumpt zou hebben beweert dat hij op de bewuste datum in Nederland was, en dat zijn school en uitzendbureau dat kunnen bevestigen. Als dat waar is, gaat deze verklaring van Joran ook weer onderuit... Joran heeft zelf toegegeven een pathologische leugenaar te zijn, dus kunnen we deze verklaring wel geloven?
Ik ben geen psycholoog, maar ik denk dat sommige mensen soms maar wat zeggen, zelfs als dat voor henzelf uitermate belastend is.
Tenminste op basis van de aanname dat hetgeen hij over zichzelf beweerd ("pathalogische leugenaar") op realiteit zou berusten.
Alles bijeen voer in overvloed voor psygologen en psychiaters, naast het OM in zijn totaliteit..............
Het soapverhaal "Joran van der Sloot" zal nog héél lang duren vrees ik. En of er op enig moment nog een acceptabel slot aan komt (voor de ouders van Natalee dan) betwijfel ik echter.
Er zijn teveel, wat men nu aandraagt, "losse eindjes". Een hele dikke stevige kluif voor de onderzoekers.
De vraag die ook is geopperd (Peter R. de Vries zou strafbaar zijn met deze operatie én uitzending), zal ook nog beantwoord moeten worden door het OM.