jajvdg schreef:Dus 't kan alsnog weer veranderen. :shock:plebe schreef:Ik snap je probleem.Tiberius schreef::roll:plebe schreef:Op grond van "veelgestelde vragen" op hun site en een mailwisseling met afd. voorlichting kom ik terug op mijn eerdere reply.
Vanavond stem ik CUNiet links - niet rechts maar christelijke en sociaal!
Je spreekt in raadselen. Van mij mag je CU stemmen. Daar niet van.
Maar om 10:33 postte je dat het SGP is geworden.
Heb je toch spijt gekregen van je principiële stem?
En hoe krijg je het voor elkaar om een rollback uit te voeren?
Edoch: Een stem op CU is minstens zo principieel als op de gewaardeerde broeders van de SGP. Een rollback is niet nodig: ik moet de gang naar het stemhokje nog maken.
Wat heb jij FEITELIJK gestemd?
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Samengevat is het dus ofplebe schreef:jajvdg schreef:Dus 't kan alsnog weer veranderen. :shock:plebe schreef:Ik snap je probleem.Tiberius schreef: :roll:
Je spreekt in raadselen. Van mij mag je CU stemmen. Daar niet van.
Maar om 10:33 postte je dat het SGP is geworden.
Heb je toch spijt gekregen van je principiële stem?
En hoe krijg je het voor elkaar om een rollback uit te voeren?
Edoch: Een stem op CU is minstens zo principieel als op de gewaardeerde broeders van de SGP. Een rollback is niet nodig: ik moet de gang naar het stemhokje nog maken.
CU bij de stembus
of
Stembus Groet Plebe
:mrgreen:
Klomp
Klomp schreef:Samengevat is het dus of
CU bij de stembus
of
Stembus Groet Plebe
Klomp

Tja, zo'n stemcomputer heeft meerdere verleidelijke knopjes. Voor je het weet heb je er eentje ingeduwd.

Ik hoop straks een CU knopje in te duwen, ook al vind ik de partij zelf iets te links op sommige punten.
- Oude-Waarheid
Je kan dan altijd nog een ander knopje overwegenelbert schreef:Klomp schreef:Samengevat is het dus of
CU bij de stembus
of
Stembus Groet Plebe
Klomp![]()
Tja, zo'n stemcomputer heeft meerdere verleidelijke knopjes. Voor je het weet heb je er eentje ingeduwd.
Ik hoop straks een CU knopje in te duwen, ook al vind ik de partij zelf iets te links op sommige punten.
Die vind ik weer te rechts (volgens de stemwijzer zit ik precies tussen CU en SGP in).Oude-Waarheid schreef:Je kan dan altijd nog een ander knopje overwegenelbert schreef:![]()
Misschien bij de volgende verkiezingen een ander knopje.

- Christiaan
- Oude-Waarheid
Ja, kom op , stemmen is iets voor je zelf.
Iets wat prive is.
De stemhokjes zijn niet voor niets gedeeltelijk afgesloten !
Ik ga het dus echt niet vertellen , er mag wel geraden worden ! ....:mrgreen:
:
Gezien het bijschrift van de voorpagina foto in het RD, laat ook Ds Mallan niet het achterste van zijn tong zien
Ik lees nergens waar zijn stem naartoe is gegaan.
Iets wat prive is.
De stemhokjes zijn niet voor niets gedeeltelijk afgesloten !
Ik ga het dus echt niet vertellen , er mag wel geraden worden ! ....:mrgreen:

Gezien het bijschrift van de voorpagina foto in het RD, laat ook Ds Mallan niet het achterste van zijn tong zien

Jammer dat het RD zo'n foto op de voorpagina zet...Hendrikus schreef:maar hij oogstte wel een thumbs up :mrgreen:geledu schreef:Gezien het bijschrift van de voorpagina foto in het RD, laat ook Ds Mallan niet het achterste van zijn tong zien
kennelijk op het goede knopje gedrukt :mrgreen: