Bewaar het pand
Re: Bewaar het pand
Bedankt voor de tip, ik heb de link gelijk even gekopieerd.
-
Bewaar het Pand
- Berichten: 122
- Lid geworden op: 21 apr 2026, 22:21
Re: Bewaar het pand
Ontmoetingsochtend op zaterdag 20 juni 2026 in de Chr. Geref. Kerk in Meerkerk
Programma:
- 10:30 uur: opening door ds. M.A. Kempeneers
- 10:45 uur: ds. A.J.T. Ruis: 'Christelijk Gereformeerd-zijn tussen verleden en toekomst'
- 11:30 uur: onder leiding van organist Henk Jan van der Meij uit Katwijk zingen we een aantal psalmen en de Jeugdvereniging van Ameide zal het zingen van de psalmen begeleiden met bovenstem.
- 12:00 uur: sluiting door ds. W.L. van der Staaij
Na afloop is er gelegenheid om met elkaar de maaltijd te gebruiken en na te spreken.
Bron: https://bewaarhetpand.nl
Programma:
- 10:30 uur: opening door ds. M.A. Kempeneers
- 10:45 uur: ds. A.J.T. Ruis: 'Christelijk Gereformeerd-zijn tussen verleden en toekomst'
- 11:30 uur: onder leiding van organist Henk Jan van der Meij uit Katwijk zingen we een aantal psalmen en de Jeugdvereniging van Ameide zal het zingen van de psalmen begeleiden met bovenstem.
- 12:00 uur: sluiting door ds. W.L. van der Staaij
Na afloop is er gelegenheid om met elkaar de maaltijd te gebruiken en na te spreken.
Bron: https://bewaarhetpand.nl
-
Bewaar het Pand
- Berichten: 122
- Lid geworden op: 21 apr 2026, 22:21
Re: Bewaar het pand
Vanwege de overgang van ds. W.L. van der Staaij naar CGK Kerkwerve heeft ds. J. de Bruin uit Rotterdam-Kralingen de sluiting gedaan.Bewaar het Pand schreef: ↑28 mei 2026, 10:59 Ontmoetingsochtend op zaterdag 20 juni 2026 in de Chr. Geref. Kerk in Meerkerk
Programma:
- 10:30 uur: opening door ds. M.A. Kempeneers
- 10:45 uur: ds. A.J.T. Ruis: 'Christelijk Gereformeerd-zijn tussen verleden en toekomst'
- 11:30 uur: onder leiding van organist Henk Jan van der Meij uit Katwijk zingen we een aantal psalmen en de Jeugdvereniging van Ameide zal het zingen van de psalmen begeleiden met bovenstem.
- 12:00 uur: sluiting door ds. W.L. van der Staaij
Na afloop is er gelegenheid om met elkaar de maaltijd te gebruiken en na te spreken.
Bron: https://bewaarhetpand.nl
Een verslag van de ochtend: https://www.rd.nl/artikel/1153487-ds-ru ... ok-bewaken.
En terug te luisteren via: https://kerkdienstgemist.nl/stations/25 ... 4420002520.