Meeting Betuwe

Welke datum komt uit

14 november
7
30%
21 november
8
35%
28 november
8
35%

Totaal aantal stemmen: 23

huisman

Re: Meeting Betuwe

Bericht door huisman »

Bertiel schreef: Vandaag, 13:15 ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd of Huisman komt
Ik vertrek vrijdag met huisvrouw om een weekje uit te waaien in het mooie Zeeland. Ik had mij nu ook niet opgegeven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

huisman schreef:
Bertiel schreef: Vandaag, 13:15 ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd of Huisman komt
Ik vertrek vrijdag met huisvrouw om een weekje uit te waaien in het mooie Zeeland. Ik had mij nu ook niet opgegeven.
Dat komt uitstekend uit, met een beetje goede wil is de meeting op de route. Huisvrouw is ook van harte welkom!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

ja, anders wel een zeer bittere teleurstelling. nu woon ik bijna in zeeland... kunnen ook in Oostkappele of zo afspreken
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

ik kom definitief niet, zit met een thuissituatie waar ik niet zo lang van huis wil zijn.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

huisman schreef: Vandaag, 13:27
Dan kunnen we een mini-meeting houden...
Plaats reactie