wilde kaart ???????? t wordt een wilde avond begrijp ik?Oorspronkelijk gepost door PimDat is helaas niet gelukt, vrienden, sorry. Waar ik de wilde kaart ophalen zat het huis vol visite. Nog even geduld.Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Maar goed, Pim zou de uitnodiging vanavond scannen. Wait and see!
Haamstede Conferentie
Nadeel van bellen:Oorspronkelijk gepost door DaphneJe kunt hem ook bellen op bovenstaand telefoon nummer :stu (of we bellen met zn allen) [size=-2](Daphne... schaam je!!!!!)[/size]Oorspronkelijk gepost door Pim Ik mail dhr. De Visser wel even.
- Dhr. De Visser zou wel eens op bed kunnen liggen. Geef 'm eens ongelijk.

- Dhr. De Visser moet gelijk antwoord geven, bij een e-mail kan hij antwoord geven wanneer hij tijd/zin heeft. Heerlijk is dat

Dat hadden we toch allemaal al gedaan? Maandag 29 en dinsdag 30 augustus!Oorspronkelijk gepost door Pim
De avondlezingen zijn vrij toegankelijk. Wel is er een collecte voor de kosten van koffie, thee, etc. Er staat nog een vraag uit of we ons ook op moeten geven, daarover later meer.
Blokkeer de data maar alvast in de agenda!
~~Soli Deo Gloria~~
Sorry hoor, mijn reactie was een btj kort en bot geloof ik nu ik het over lees.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusWeet ik veel!Oorspronkelijk gepost door vlinderff serieus antwoord graag.Oorspronkelijk gepost door Miscanthusvrouwen worden genegeerd geloof ik......Oorspronkelijk gepost door vlinder
Misschien een stomme vraag:
Zijn de avondgedeelten ook voor vrouwen?
groetjes vlinder
gewoon een ja of een nee.
Ik leef alleen maar met je mee hoor! en ik zag dat er nog niet op je gereageerd was, dus ik dacht.... je wordt genegeerd.
Weetjewat, je doet gewoon een hoofddoek om, dan mag het vast.
Maar ik wilde graag een antw. dat STEL dat ik mee zou gaan niet als enige binnenstamp en je begrijp de scenes.
Maar stel dat ik nu godsdienst lereres wil worden???
groetjes vlinder.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik bedoel:
Als er geen vrouwen welkom zijn en ik wil godsdiens lerares worden, kunnen ze mij dan weigeren?
(ik word het niet hoor, en het is ook niet belangrijk, maar in dat daglicht kunnen vrouwen niet geweigerd worden toch??)
groetjes vlinder
Als er geen vrouwen welkom zijn en ik wil godsdiens lerares worden, kunnen ze mij dan weigeren?
(ik word het niet hoor, en het is ook niet belangrijk, maar in dat daglicht kunnen vrouwen niet geweigerd worden toch??)
groetjes vlinder
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wat zit je nou toch te $#$%^& ?Oorspronkelijk gepost door vlinder
Ik bedoel:
groetjes vlinder
's Avonds zijn vrouwen net zo welkom als kerels, echt waar!
~~Soli Deo Gloria~~
dat zegt tenminste Hendrikus.Oorspronkelijk gepost door HendrikusWat zit je nou toch te $#$%^& ?Oorspronkelijk gepost door vlinder
Ik bedoel:
groetjes vlinder
's Avonds zijn vrouwen net zo welkom als kerels, echt waar!
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.