Huishouden en dat soort zaken..
- MarthaMartha
Re: Huishouden en dat soort zaken..
ik doe de rode was altijd apart... en heb er zat van om dat elke week een keer te doen.
Pas zaten er trouwens witte sokken in de rode was, ze kwamen keurig wit tevoorschijn... dat rood was dus keurig kleurvast.
Pas zaten er trouwens witte sokken in de rode was, ze kwamen keurig wit tevoorschijn... dat rood was dus keurig kleurvast.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat snap ik dus niet, want ik zeg net, dat ik dat ook apart doe, maar het witte in de rode shirtjes word roze, het loot gewoon door, wat ik er ook aan doeMarthaMartha schreef:ik doe de rode was altijd apart... en heb er zat van om dat elke week een keer te doen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
maar dat is heel erg verschillend denk ik dus. Ik heb ook shirtjes, rood met wit streepje, maar die blijven goed. Die witte sokken die bij het rode beddegoed zaten, bleven keurig wit, dus dat rode beddegoed van Ikea loopt ook niet uit... het zal per was-stuk wel verschillen.Orchidee schreef:Dat snap ik dus niet, want ik zeg net, dat ik dat ook apart doe, maar het witte in de rode shirtjes word roze, het loot gewoon door, wat ik er ook aan doeMarthaMartha schreef:ik doe de rode was altijd apart... en heb er zat van om dat elke week een keer te doen.
Met rood ben ik ook erg voorzichtig. Het is per was-stuk idd verschillend.MarthaMartha schreef:maar dat is heel erg verschillend denk ik dus. Ik heb ook shirtjes, rood met wit streepje, maar die blijven goed. Die witte sokken die bij het rode beddegoed zaten, bleven keurig wit, dus dat rode beddegoed van Ikea loopt ook niet uit... het zal per was-stuk wel verschillen.Orchidee schreef:Dat snap ik dus niet, want ik zeg net, dat ik dat ook apart doe, maar het witte in de rode shirtjes word roze, het loot gewoon door, wat ik er ook aan doeMarthaMartha schreef:ik doe de rode was altijd apart... en heb er zat van om dat elke week een keer te doen.
Hemdjes van mijn dochter, geven erg af. Terwijl mijn rode hoeslaken weer helemaal niet afgeeft.
- Neeltje Jans
Ik heb geaccepteerd dat ik geen was-wonder ben. Misschien speelt hierbij mee dat we veel kleren gekregen hebben? Die zijn toch al niet meer op en top.Aty schreef:Met rood ben ik ook erg voorzichtig. Het is per was-stuk idd verschillend.MarthaMartha schreef:maar dat is heel erg verschillend denk ik dus. Ik heb ook shirtjes, rood met wit streepje, maar die blijven goed. Die witte sokken die bij het rode beddegoed zaten, bleven keurig wit, dus dat rode beddegoed van Ikea loopt ook niet uit... het zal per was-stuk wel verschillen.Orchidee schreef:Dat snap ik dus niet, want ik zeg net, dat ik dat ook apart doe, maar het witte in de rode shirtjes word roze, het loot gewoon door, wat ik er ook aan doeMarthaMartha schreef:ik doe de rode was altijd apart... en heb er zat van om dat elke week een keer te doen.
Hemdjes van mijn dochter, geven erg af. Terwijl mijn rode hoeslaken weer helemaal niet afgeeft.
Neeltje Jans, moeder van 4
- JolandaOudshoorn
Hihi, hier nog zo een! Ik gebruik bij voorkeur wasmiddel van de Lidl en ben ook niet zo precies in sorteren.Neeltje Jans schreef:Ik heb geaccepteerd dat ik geen was-wonder ben. Misschien speelt hierbij mee dat we veel kleren gekregen hebben? Die zijn toch al niet meer op en top.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Soms is het rood al zo vaak meegewassen dat je jezelf een 'ongelukje'kunt permitteren. Maar rood blijft een boeiende kleur:)
Sorteren is idd het begin van een goede/ heldere was!
Sorteren is idd het begin van een goede/ heldere was!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Leukhenriët schreef:Orchidee schreef:![]()
![]()

Heel erg leuk!Orchidee schreef:![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Heeft iemand ervaring met het verwijderen van sanitairroest?

Roestvlekken: Wrijf de vlek in met aansteker vloeistof en ga erover met een niet-bijtend schuurmiddel en waterAfgewezen schreef:Heeft iemand ervaring met het verwijderen van sanitairroest?
![]()
![]()
Metalen taartvormen kunnen na verloop van tijd gaan roesten. U kunt de roest van de vorm verwijderen door een aardappel te halveren, de gesneden kant in schuurpoeder te dopen en de roest weg te wrijven met uw spotgoedkope 'aardappelspons'.
- Schuur roestvlekken weg met een mengsel van zout en terpentijn
- Roestvlekken op het sanitair: hard water kan roestvlekken veroorzaken op toiletten, badkuipen en wastafels. Knijp een beetje tandpasta op een oude tandenborstel en veeg de vlekken weg. Of wrijf de vlek weg met een pasta van borax en citroensap of een oplossing van gelijke delen terpentijn en zout. Hoe sneller u roestvlekken te lijf gaat, hoe gemakkelijker u ze kunt verwijderen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
Heeft iemand ervaring met het koken van AMC pannen?
Wordt via de Tupper methode aan de man, eh... vrouw gebracht.
Foute boel.
Foute boel.