Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Kalmpjes aan, visje halen (goed idee Rens!), uitrusten.
- madelief1983
vanmorgen boodschappen gedaan
nu ff relaxen
straks heerlijk lunchen
dan middagdutje doen
dan ff shoppen met mn zoontje van 3
en dan uitrusten
nu ff relaxen
straks heerlijk lunchen
dan middagdutje doen
dan ff shoppen met mn zoontje van 3
en dan uitrusten
eerst maar s uitgebreid de morgen begroet.. alternatief ontbeten.. (werkt goed, als je wilt dat de kids alles op hebben!)
krantje lezen.. gewoon relax, relax.
belt mn zusje.....
"Jet.. ben jij al klaar?? zullen we iets leuks gaan doen.. ik heb de boodschappen al gedaan en de soep van morgen is al klaar."
*Jet schiet in de lach en mompelt.. pfft actief zusje.. en zegt dan "Joh, ik moet nog beginnen, t is hier nog pyamalopen, dus ja.. je ziet me wel bij de koffie straks...
en ik dacht nog om 8 uur.. zal ik zusje bellen om samen de boodschappen te gaan doen
krantje lezen.. gewoon relax, relax.
belt mn zusje.....
"Jet.. ben jij al klaar?? zullen we iets leuks gaan doen.. ik heb de boodschappen al gedaan en de soep van morgen is al klaar."
*Jet schiet in de lach en mompelt.. pfft actief zusje.. en zegt dan "Joh, ik moet nog beginnen, t is hier nog pyamalopen, dus ja.. je ziet me wel bij de koffie straks...
en ik dacht nog om 8 uur.. zal ik zusje bellen om samen de boodschappen te gaan doen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
de laatste gaat hier zich nu aankleden. Verder de rommel wat opruimen, vanavond bezoek ontvangen en kijken of ik mijn ouders kan overhalen hier te komen slapen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- madelief1983
bij nader inzien ga ik alleen te shoppen! het is eigenlijk ook wel relaxed om even zonder kinderen te zijN!
idd....niet steeds om je heen kijken wat ze nú weer aan het doen zijn, of waar ze nú weer uithangen.............heerlijk effe zonder kopzorgen winkelen.....madelief1983 schreef:bij nader inzien ga ik alleen te shoppen! het is eigenlijk ook wel relaxed om even zonder kinderen te zijN!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
vanavond concert............... 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
met of zonder oordopjesMarthaMartha schreef:vanavond concert...............

wij nemen ze in iedergeval mee. ...JolandaOudshoorn schreef:met of zonder oordopjesMarthaMartha schreef:vanavond concert...............![]()

Vanmorgen de hondentraining en Milo deed zowaar een keertje goed zijn best.
en weer proberen adressen, telefoonnummer en alles te achterhalen want die zijn digitaal verdwenen.
en weer proberen adressen, telefoonnummer en alles te achterhalen want die zijn digitaal verdwenen.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- zusterelly
Vanmorgen naar de kapper geweest. Samen met manlief bedden gedaan, en hij heeft gestofzuigd nadat ik gestofd had. En dat was eigenlijk al weer te veel
Maar ja sommige dingen moeten toch gebeuren.

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- JolandaOudshoorn
Fijn zeg, dat je een man hebt die je helpt. zulke zijn onschatbaar van waardezusterelly schreef:Vanmorgen naar de kapper geweest. Samen met manlief bedden gedaan, en hij heeft gestofzuigd nadat ik gestofd had. En dat was eigenlijk al weer te veelMaar ja sommige dingen moeten toch gebeuren.

Veel sterkte verder.
- zusterelly
Ja, hij is geweldigJolandaOudshoorn schreef:Fijn zeg, dat je een man hebt die je helpt. zulke zijn onschatbaar van waardezusterelly schreef:Vanmorgen naar de kapper geweest. Samen met manlief bedden gedaan, en hij heeft gestofzuigd nadat ik gestofd had. En dat was eigenlijk al weer te veelMaar ja sommige dingen moeten toch gebeuren.
![]()
![]()
Veel sterkte verder.

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Zegt mijn vrouw ook over mij, terwijl ik praktisch nooit stof zuig.zusterelly schreef:Ja, hij is geweldigJolandaOudshoorn schreef:Fijn zeg, dat je een man hebt die je helpt. zulke zijn onschatbaar van waardezusterelly schreef:Vanmorgen naar de kapper geweest. Samen met manlief bedden gedaan, en hij heeft gestofzuigd nadat ik gestofd had. En dat was eigenlijk al weer te veelMaar ja sommige dingen moeten toch gebeuren.
![]()
![]()
Veel sterkte verder.

- zusterelly
Ik ben ervan overtuigd dat je dat wel zal doen als je vrouw het niet meer kanjvdg schreef:Zegt mijn vrouw ook over mij, terwijl ik praktisch nooit stof zuig.zusterelly schreef:Ja, hij is geweldigJolandaOudshoorn schreef:Fijn zeg, dat je een man hebt die je helpt. zulke zijn onschatbaar van waardezusterelly schreef:Vanmorgen naar de kapper geweest. Samen met manlief bedden gedaan, en hij heeft gestofzuigd nadat ik gestofd had. En dat was eigenlijk al weer te veelMaar ja sommige dingen moeten toch gebeuren.
![]()
![]()
Veel sterkte verder.