Ik bedank.....
- MarthaMartha
Re: Ik bedank.....
Erasmiaan schreef:http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/579/

Gruwel, nooit geweten!
Helma: je gezelligheid was geweldig!!!!!!!!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tiberius
voor het opzoeken van de titel van het boek uit ander topic

voor het opzoeken van de titel van het boek uit ander topic
Jolanda voor haar gezelligheid in de dierentuin
Het was bere-leuk

Het was bere-leuk

- JolandaOudshoorn
MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
@ Helma: ik heb ze niet álle tijd toegezegd hoor, jij mag ookJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten![]()

Ik bedank Jolanda voor de enorme stapel positiekleren, kan ik de komende dagen weer even iets anders aan dan dat grijze rokje waar ik al anderhalve week in loop

ik woon lekker dichterbij; is praktischer met oppassenJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten![]()

- JolandaOudshoorn
helma schreef:ik woon lekker dichterbij; is praktischer met oppassenJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
aaah fijn!MarthaMartha schreef:@ Helma: ik heb ze niet álle tijd toegezegd hoor, jij mag ookJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten![]()
![]()
Ik bedank Jolanda voor de enorme stapel positiekleren, kan ik de komende dagen weer even iets anders aan dan dat grijze rokje waar ik al anderhalve week in loop
zie je dat t vanzelf wordt opgelost, je komt hier en daar.. en je krijgt kleding..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zoiets heb ik nou nooit getroffen, en nog niethenriët schreef:aaah fijn!MarthaMartha schreef:@ Helma: ik heb ze niet álle tijd toegezegd hoor, jij mag ookJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten![]()
![]()
zie je dat t vanzelf wordt opgelost, je komt hier en daar.. en je krijgt kleding..

Ligt aan mijn "maatje" denk ik

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ah, maar je hebt aan mij wel eens een doos kleren gestuurd waar ik super blij mee was/ben!!Orchidee schreef:Zoiets heb ik nou nooit getroffen, en nog niethenriët schreef:aaah fijn!MarthaMartha schreef:@ Helma: ik heb ze niet álle tijd toegezegd hoor, jij mag ookJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten![]()
![]()
zie je dat t vanzelf wordt opgelost, je komt hier en daar.. en je krijgt kleding..![]()
Ligt aan mijn "maatje" denk ik![]()
Ik geef wel kleding weg,vind het zelfs leuk om te doen, maar krijg nooit geen afdankertjes bedoel ik te zeggen...helma schreef:Ah, maar je hebt aan mij wel eens een doos kleren gestuurd waar ik super blij mee was/ben!!Orchidee schreef:Zoiets heb ik nou nooit getroffen, en nog niethenriët schreef:aaah fijn!MarthaMartha schreef:
zie je dat t vanzelf wordt opgelost, je komt hier en daar.. en je krijgt kleding..![]()
Ik hoor om mij heen zo vaak van die verhalen...
Mensen krijgen dozen/zakken kleding, voor de kinderen of voor henzelf, maar ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt...
Vroeger bij ons thuis weet ik ook wel dat het gebeurde, dat mijn moeder wat kleding kreeg voor mijn broers, en dat is soms best wel leuk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
.... vlinder en jolanda voor het nakijken van een stel puzzels....
Orchidee voor de Suprisedoos!!!
Kwam eind van de middag thuis en stond er zo'n leuke verrassing voor me klaar!!
Net een grabbelton

Kwam eind van de middag thuis en stond er zo'n leuke verrassing voor me klaar!!
Net een grabbelton

Ik ook niet !Orchidee schreef:Zoiets heb ik nou nooit getroffen, en nog niethenriët schreef:aaah fijn!MarthaMartha schreef:@ Helma: ik heb ze niet álle tijd toegezegd hoor, jij mag ookJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha voor het doen van een groot gedeelte van mijn strijk en haar enorme gezelligheid en toezegging dat IK heel veel mag knuffelen met de toekomstige kleine jammer voor je Helma, maar je zal op kleinkinderen moeten wachten![]()
![]()
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon