Al uit, nog een uurtje op een vriendin wachtenalbion schreef:ik moet nog een uurtje, ik heb nu een tussenuurjudith schreef:bijna naar huis kan van school???
ik ben bijna uit

Ai, dat klinkt niet best! Maar, hoe lang zit je er al? Ik vind een nieuwe baan ook altijd lastig omdat je eigenlijk helemaal opnieuw moet beginnen. Wie wie is wat hoe werkt etc.Lassie schreef:...ik het totaal geen plezier beleef in m'n nieuwe werk...
..ik daar best wel van baal.
...ik totaal niet lekker in m'n vel zit. (ik daar niet echt raad mee weet).
Zit je niet lekker in je vel omdat je geen plezier aan je nieuwe baan beleeft of beleef je geen plezier aan je baan omdat je niet lekker in je vel zit?Lassie schreef:...ik het totaal geen plezier beleef in m'n nieuwe werk...
k slaap ook slecht, eigenlijk per nacht maar 2 uurtjes. Ik zit nu op m'n 7e (aan eengesloten) dag en moet nog t/m vrijdag en dan heb ik twee dagen om bij te komen! Heb al aangegeven om iets minder te gaan werken. Maar tjsa daar zijn m'n collega's niet blij mee. :|Kislev schreef:Ai, dat klinkt niet best! Maar, hoe lang zit je er al? Ik vind een nieuwe baan ook altijd lastig omdat je eigenlijk helemaal opnieuw moet beginnen. Wie wie is wat hoe werkt etc.Lassie schreef:...ik het totaal geen plezier beleef in m'n nieuwe werk...
Dus misschien moet je het zn tijd geven?
Probeer er achter te komen waardoor je niet lekker in je vel zit, en hoe lang speelt dit al?Lassie schreef:k slaap ook slecht, eigenlijk per nacht maar 2 uurtjes. Ik zit nu op m'n 7e (aan eengesloten) dag en moet nog t/m vrijdag en dan heb ik twee dagen om bij te komen! Heb al aangegeven om iets minder te gaan werken. Maar tjsa daar zijn m'n collega's niet blij mee. :|Kislev schreef:Ai, dat klinkt niet best! Maar, hoe lang zit je er al? Ik vind een nieuwe baan ook altijd lastig omdat je eigenlijk helemaal opnieuw moet beginnen. Wie wie is wat hoe werkt etc.Lassie schreef:...ik het totaal geen plezier beleef in m'n nieuwe werk...
Ik weet wel waardoor het komt.mens schreef:Probeer er achter te komen waardoor je niet lekker in je vel zit, en hoe lang speelt dit al?Lassie schreef:k slaap ook slecht, eigenlijk per nacht maar 2 uurtjes. Ik zit nu op m'n 7e (aan eengesloten) dag en moet nog t/m vrijdag en dan heb ik twee dagen om bij te komen! Heb al aangegeven om iets minder te gaan werken. Maar tjsa daar zijn m'n collega's niet blij mee. :|Kislev schreef:Ai, dat klinkt niet best! Maar, hoe lang zit je er al? Ik vind een nieuwe baan ook altijd lastig omdat je eigenlijk helemaal opnieuw moet beginnen. Wie wie is wat hoe werkt etc.Lassie schreef:...ik het totaal geen plezier beleef in m'n nieuwe werk...
Weet niet wat het probleem is natuurlijk maar vaak gaat men vergelijken en dat moet je niet altijd doen (maar is wel logisch)
Kan ook door iets buiten je werk komen.
Ik wens je in ieder geval wel veel werkplezier( soms duurt het gewoon even)
Dat is wel vrij kort om al gewend te zijn.Lassie schreef:7 dagen!