Goede morgen
- zusterelly
ook een goede morgen, hier en daar een streepje blauw in de lucht, vergeleken met gisteren is het wel een hele vooruitgang!judith schreef:hier ook nietHendrikus schreef:zon? niet hier...Gijs83 schreef:He de zonnige wereld lonkt...:
Over een uurtje weer beginnen dus ik ga zo weer weg
Werk ze!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
niks blauw, niks zon, koud en grijsalbion schreef:ook een goede morgen, hier en daar een streepje blauw in de lucht, vergeleken met gisteren is het wel een hele vooruitgang!judith schreef:hier ook nietHendrikus schreef:zon? niet hier...Gijs83 schreef:He de zonnige wereld lonkt...:
Werk ze!

hé, jij ook werkse..albion schreef:ook een goede morgen, hier en daar een streepje blauw in de lucht, vergeleken met gisteren is het wel een hele vooruitgang!judith schreef:hier ook nietHendrikus schreef:zon? niet hier...Gijs83 schreef:He de zonnige wereld lonkt...:
Werk ze!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
De dag zal voor onze postbode, denk ik, een hoop kaartjes opleveren. Spannend op Valentijnsdag postbode wezen... Wie zou de meeste kaartjes krijgen?Lassie schreef:goedemorgen allemaal
Valentijnsdag, wat zal de dag brengen? :mrgreen:
Vandaag is het volgens mij 10 jaar geleden dat m'n nicht getrouwd is (makkelijk te onthouden he)
MarthaMartha schreef:hihi..... ja ik wacht met smart op de postbode...........Lassie schreef:goedemorgen allemaal
Valentijnsdag, wat zal de dag brengen? :mrgreen:
Vandaag is het volgens mij 10 jaar geleden dat m'n nicht getrouwd is (makkelijk te onthouden he)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.