Ik ben nieuw

Karsten

Bericht door Karsten »

refo schreef:Vrouw = mammon?
Moet ik nu op zulk een onwetendheid ingaan?

Ik heb genoeg gelezen van jou Refo om te weten dat je helemaal geen refo bent!
Karsten

Bericht door Karsten »

Vanaf nu ga ik alleen nog in op inhoudelijke opmerkingen en niet zulke ijdelheid.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

gefrustreerd ofzo :cry: :x :shock:
jvdg

Bericht door jvdg »

Karsten schreef:
Petrus schreef:
Karsten schreef:
Christiaan schreef: Wie dan wel? Ome Bas? Of de minster van jeugd?
De Leidsman met een grote L. Ome Bas is reeds gebogen voor de Baäl en de mammon ten tijde toen het er echt op aan kwam! Ja ja, een beetje subsidie en de overtuigingen worden vloeibaar!
Om over de Christen Unie helemaal niet te spreken... Eenzelvig worden met Babylon!
Je moet nu toh wél ff dimmen maat..........je haalt hier héél veel mensen mee het bloed onder de nagels vandaan met die ergerlijke en onbezonnen uitspraken...............
Ik geloof niet dat er tussen jou en mij er een basis is om te kunnen spreken over 'maat'.

Dat jij wil stemmen op één van dezen is je goed recht en ik verbied het je niet! Maar het is stemmen op een partij die op een dag tegen ons zal keren! Hoort toch!
Ik wil je niet schokken :shock: , maar deze opposant is van huis uit een SP-er met veel liefde voor de SGP. :shock:
Sterker nog, t.a.v. het vrouwenstandpunt behoort Petrus tot de rechtervleugel.
Petrus

Bericht door Petrus »

Mijnheer Karsten.............

het begint er toch aardig op te lijken dat je een wel héél erg grote broek aantrekt, en zelfs in die mate dat die grote broek je wel eens een paar maten te groot zal blijken te zijn.............blaas en nog wat
Petrus

Bericht door Petrus »

Mijnheer Karsten is nét online op het forum en heeft er al meteen zo'n 20 postings op zitten............net zo'n vliegende start als onze inmiddels gewaardeerde vriend Chris
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Karsten schreef:
Afgewezen schreef:Hoho Karsten, je moet je startstelling verdedigen. Niet de Nadere Reformatie, beste jongen!
Dat zal ik toch allengskens willen aantonen in de lopende discussies. Ik geloof niet dat dit de locatie is om enigerwijs deze stellingname te kunnen verdedigen. Laten mijn postings dan duidelijk maken welke ondergeschikte rol de nadere reformatie heeft op het forum. En daarmee bedoel ik u niet Afgewezen. Ik voel me verbonden met u, Adrianus en Erasmiaan, zover ik de dingen heb kunnen bijhouden.
Karsten, medestanders zijn welkom, maar op dit forum word je geacht met onderbouwde statements te komen en niet zomaar in het wilde weg wat te roepen. En enige bescheidenheid voor een nieuwkomer kan ook geen kwaad... :P
Petrus

Bericht door Petrus »

Overigens................."mijnheer" Karsten.............

Je bralt wat tégen TV (en de gevaren en de poelen der zonden die daarmee aangeboord worden)................

Maar wat doe je in vredesnaam op het internet??????? één grote poel des verderfs......en daar laat jij je mee in???

TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
:shock: :shock: :shock: :shock:
helma

Bericht door helma »

:idea: Zijn uw voorletters soms: G.P.P :?:
Josephus

Bericht door Josephus »

Karsten schreef:De Leidsman met een grote L. Ome Bas is reeds gebogen voor de Baäl en de mammon ten tijde toen het er echt op aan kwam! Ja ja, een beetje subsidie en de overtuigingen worden vloeibaar!
Om over de Christen Unie helemaal niet te spreken... Eenzelvig worden met Babylon!
Hmm, deze gespierde taal doet me ergens aan denken... Je bent toch niet de reïncarnatie van een zekere GPPB?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Josephus schreef:
Hmm, deze gespierde taal doet me ergens aan denken... Je bent toch niet de reïncarnatie van een zekere GPPB?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nou ja, Karsten, in ieder geval welkomop dit forum. Ik begreep dat je wat langer meelas. Ik ben benieuwd naar je tegenwicht wat betreft de nadere reformatie.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

JolandaOudshoorn schreef:Nou ja, Karsten, in ieder geval welkomop dit forum. Ik begreep dat je wat langer meelas. Ik ben benieuwd naar je tegenwicht wat betreft de nadere reformatie.
Precies van dat "tegenwicht" hebben we nog geen letter kunnen lezen.

'Meneer' is onverhoeds ineens vertrokken.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Nou ja, Karsten, in ieder geval welkomop dit forum. Ik begreep dat je wat langer meelas. Ik ben benieuwd naar je tegenwicht wat betreft de nadere reformatie.

O, dat is snel. aan het begin van de avond poste hij hier nog niet, ik kom er nu op en hij is al weer weg :?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

JolandaOudshoorn schreef:
jvdg schreef:

O, dat is snel. aan het begin van de avond poste hij hier nog niet, ik kom er nu op en hij is al weer weg :?
In WOII noemden ze dat een raid.
Plaats reactie