Moet ik nu op zulk een onwetendheid ingaan?refo schreef:Vrouw = mammon?
Ik heb genoeg gelezen van jou Refo om te weten dat je helemaal geen refo bent!
Ik wil je niet schokken :shock: , maar deze opposant is van huis uit een SP-er met veel liefde voor de SGP. :shock:Karsten schreef:Ik geloof niet dat er tussen jou en mij er een basis is om te kunnen spreken over 'maat'.Petrus schreef:Je moet nu toh wél ff dimmen maat..........je haalt hier héél veel mensen mee het bloed onder de nagels vandaan met die ergerlijke en onbezonnen uitspraken...............Karsten schreef:De Leidsman met een grote L. Ome Bas is reeds gebogen voor de Baäl en de mammon ten tijde toen het er echt op aan kwam! Ja ja, een beetje subsidie en de overtuigingen worden vloeibaar!Christiaan schreef: Wie dan wel? Ome Bas? Of de minster van jeugd?
Om over de Christen Unie helemaal niet te spreken... Eenzelvig worden met Babylon!
Dat jij wil stemmen op één van dezen is je goed recht en ik verbied het je niet! Maar het is stemmen op een partij die op een dag tegen ons zal keren! Hoort toch!
Karsten, medestanders zijn welkom, maar op dit forum word je geacht met onderbouwde statements te komen en niet zomaar in het wilde weg wat te roepen. En enige bescheidenheid voor een nieuwkomer kan ook geen kwaad...Karsten schreef:Dat zal ik toch allengskens willen aantonen in de lopende discussies. Ik geloof niet dat dit de locatie is om enigerwijs deze stellingname te kunnen verdedigen. Laten mijn postings dan duidelijk maken welke ondergeschikte rol de nadere reformatie heeft op het forum. En daarmee bedoel ik u niet Afgewezen. Ik voel me verbonden met u, Adrianus en Erasmiaan, zover ik de dingen heb kunnen bijhouden.Afgewezen schreef:Hoho Karsten, je moet je startstelling verdedigen. Niet de Nadere Reformatie, beste jongen!
Hmm, deze gespierde taal doet me ergens aan denken... Je bent toch niet de reïncarnatie van een zekere GPPB?Karsten schreef:De Leidsman met een grote L. Ome Bas is reeds gebogen voor de Baäl en de mammon ten tijde toen het er echt op aan kwam! Ja ja, een beetje subsidie en de overtuigingen worden vloeibaar!
Om over de Christen Unie helemaal niet te spreken... Eenzelvig worden met Babylon!
O, dat is snel. aan het begin van de avond poste hij hier nog niet, ik kom er nu op en hij is al weer wegjvdg schreef:Precies van dat "tegenwicht" hebben we nog geen letter kunnen lezen.JolandaOudshoorn schreef:Nou ja, Karsten, in ieder geval welkomop dit forum. Ik begreep dat je wat langer meelas. Ik ben benieuwd naar je tegenwicht wat betreft de nadere reformatie.
'Meneer' is onverhoeds ineens vertrokken.
In WOII noemden ze dat een raid.JolandaOudshoorn schreef:O, dat is snel. aan het begin van de avond poste hij hier nog niet, ik kom er nu op en hij is al weer wegjvdg schreef:Precies van dat "tegenwicht" hebben we nog geen letter kunnen lezen.JolandaOudshoorn schreef:Nou ja, Karsten, in ieder geval welkomop dit forum. Ik begreep dat je wat langer meelas. Ik ben benieuwd naar je tegenwicht wat betreft de nadere reformatie.
'Meneer' is onverhoeds ineens vertrokken.