Waar baal je van? [2]

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10537
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Zita »

Haaruitval. Als het nog een paar weken zo doorgaat, ben ik kaal. Nee, da's een beetje overdreven, maar 't gaat wel heel erg hard.
Eens zien of de kapper vanavond nog een fatsoenlijk model weet te knippen.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door henriët »

Zita schreef:Haaruitval. Als het nog een paar weken zo doorgaat, ben ik kaal. Nee, da's een beetje overdreven, maar 't gaat wel heel erg hard.
Eens zien of de kapper vanavond nog een fatsoenlijk model weet te knippen.
Er zijn mensen die baat hebben bij het slikken van priorin.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Mara »

Als het door een aandoening of als bijwerking van medicatie gebeurt, doet P niet zoveel vrees ik.
Soms wordt ook vit B aangeraden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door vlinder »

Mara schreef:Zoemende wespen rondom mij als ik de was ophang. Het zijn er opeens behoorlijk veel. Klopt het nou dat er in augustus altijd meer wespen zijn of lijkt dat maar zo?
Wij gaan meestal in augustus met vakantie, maar treffen het dan niet als we buiten picknicken. :ouin
Schemerlichtje schreef:
Chrisje72 schreef:Volgens mij is het inderdaad in augustus pas wespentijd.
Ik heb ze nog niet gezien.
Hier complete massa-groepen lijkt het wel. En mieren trouwens ook
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1277 ... ml?cid=rss
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Mara »

De wespen zijn gelukkig inmiddels vervangen door vlinders. De vlinderstruik doet het dit jaar buitengewoon goed :super
Alleen komt er af en toe een kat naar binnen met een kadootje, een vlinder :cry
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10537
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Zita »

Ik baal ervan dat ik dankzij deze temperaturen weer helemaal opgezwollen raak. Dik gezicht, dikke handen, dikke voeten. ;( Wat mij betreft gaat het morgen vriezen. Als het maandag nog steeds is als vandaag, neem ik mijn intrek in de C1000. Wat was het daar lekker koud, zeg. Bij de vleesafdeling was het helemaal geweldig.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Mara »

Zita schreef:Ik baal ervan dat ik dankzij deze temperaturen weer helemaal opgezwollen raak. Dik gezicht, dikke handen, dikke voeten. ;( Wat mij betreft gaat het morgen vriezen. Als het maandag nog steeds is als vandaag, neem ik mijn intrek in de C1000. Wat was het daar lekker koud, zeg. Bij de vleesafdeling was het helemaal geweldig.
Bij de C1000 hier is het idd kouder dan bij de AH, de caissieres zitten daar vrijwel altijd met een trui aan!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door helma »

En gister bij de Schoenenreus ben ik vanwege de hitte in de winkel eruit gevlucht.
Niet normaal zo warm daar binnen. En daar heeft mijn zoon vanaf vlg week een weekendbaantje :sweat
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door MarthaMartha »

Mara schreef:
Zita schreef:Ik baal ervan dat ik dankzij deze temperaturen weer helemaal opgezwollen raak. Dik gezicht, dikke handen, dikke voeten. ;( Wat mij betreft gaat het morgen vriezen. Als het maandag nog steeds is als vandaag, neem ik mijn intrek in de C1000. Wat was het daar lekker koud, zeg. Bij de vleesafdeling was het helemaal geweldig.
Bij de C1000 hier is het idd kouder dan bij de AH, de caissieres zitten daar vrijwel altijd met een trui aan!
Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door henriët »

Van de lucht die uit de tuin van de buren komt...
ze hebben een nieuw blokhut gezet, heel mooi. Alleen wat ze erbij gebruikt hebben weet ik niet, maar het is een gore lucht. Volgens Jean is het iets van teer ofzo.
Maar hij ruikt t niet zo..
Het zal in m'n gesteldheid zitten:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Auto »

MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....
Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer. :bobo
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door henriët »

Auto schreef:
MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....
Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer. :bobo
ah vervelend ja!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door henriët »

henriët schreef:Van de lucht die uit de tuin van de buren komt...
ze hebben een nieuw blokhut gezet, heel mooi. Alleen wat ze erbij gebruikt hebben weet ik niet, maar het is een gore lucht. Volgens Jean is het iets van teer ofzo.
Maar hij ruikt t niet zo..
Het zal in m'n gesteldheid zitten:)
Met dank aan auto.. ik denk dat je gelijk hebt... dat het het volgende is:
Carbolineum bevat teer, derivaten van naftaleen, anthraceen, fenol en polycyclische aromatische koolwaterstoffen (PAK’s) die bij langdurige blootstelling blaas- en huidkanker kunnen veroorzaken. Bij gebruik komen ook vluchtige organische stoffen (VOS) vrij, die schade aan de luchtwegen kunnen veroorzaken. Bij aanraking kan het brandwonden veroorzaken en onder invloed van zonlicht kunnen pijnlijke fototoxische zwellingen optreden.[3] Het is brandbaar en mengt niet met water. De geur, die lijkt op die van teer, wordt meestal als onprettig ervaren.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Lourens »

henriët schreef:
henriët schreef:Van de lucht die uit de tuin van de buren komt...
ze hebben een nieuw blokhut gezet, heel mooi. Alleen wat ze erbij gebruikt hebben weet ik niet, maar het is een gore lucht. Volgens Jean is het iets van teer ofzo.
Maar hij ruikt t niet zo..
Het zal in m'n gesteldheid zitten:)
Met dank aan auto.. ik denk dat je gelijk hebt... dat het het volgende is:
Carbolineum bevat teer, derivaten van naftaleen, anthraceen, fenol en polycyclische aromatische koolwaterstoffen (PAK’s) die bij langdurige blootstelling blaas- en huidkanker kunnen veroorzaken. Bij gebruik komen ook vluchtige organische stoffen (VOS) vrij, die schade aan de luchtwegen kunnen veroorzaken. Bij aanraking kan het brandwonden veroorzaken en onder invloed van zonlicht kunnen pijnlijke fototoxische zwellingen optreden.[3] Het is brandbaar en mengt niet met water. De geur, die lijkt op die van teer, wordt meestal als onprettig ervaren.
Dat wordt toch niet meer verkocht?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Auto »

Lourens schreef:
henriët schreef:
henriët schreef:Van de lucht die uit de tuin van de buren komt...
ze hebben een nieuw blokhut gezet, heel mooi. Alleen wat ze erbij gebruikt hebben weet ik niet, maar het is een gore lucht. Volgens Jean is het iets van teer ofzo.
Maar hij ruikt t niet zo..
Het zal in m'n gesteldheid zitten:)
Met dank aan auto.. ik denk dat je gelijk hebt... dat het het volgende is:
Carbolineum bevat teer, derivaten van naftaleen, anthraceen, fenol en polycyclische aromatische koolwaterstoffen (PAK’s) die bij langdurige blootstelling blaas- en huidkanker kunnen veroorzaken. Bij gebruik komen ook vluchtige organische stoffen (VOS) vrij, die schade aan de luchtwegen kunnen veroorzaken. Bij aanraking kan het brandwonden veroorzaken en onder invloed van zonlicht kunnen pijnlijke fototoxische zwellingen optreden.[3] Het is brandbaar en mengt niet met water. De geur, die lijkt op die van teer, wordt meestal als onprettig ervaren.
Dat wordt toch niet meer verkocht?
Nee, dat klopt, maar er komen steeds nieuwere vervangers die het zelfde effect creeren, zoals

http://www.werkenmetmerken.nl/nl/carbol ... ger/p/7511
Gesloten