Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
een stuk met groene zeep gladgemaakt dekzeil, uitgespreid over een helling van een heuvel in de zomer sleed anders ook best;)
maar t is nu winter he:)TAF schreef:een stuk met groene zeep gladgemaakt dekzeil, uitgespreid over een helling van een heuvel in de zomer sleed anders ook best;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dan werkt het toch ook;) gewoon de tuinslang op de heuvel, paar nachtjes vorst erover, en sleeen maar:Phenriët schreef:maar t is nu winter he:)TAF schreef:een stuk met groene zeep gladgemaakt dekzeil, uitgespreid over een helling van een heuvel in de zomer sleed anders ook best;)
hoeveel kilometer tuinslang heb jij?TAF schreef:dan werkt het toch ook;) gewoon de tuinslang op de heuvel, paar nachtjes vorst erover, en sleeen maar:Phenriët schreef:maar t is nu winter he:)TAF schreef:een stuk met groene zeep gladgemaakt dekzeil, uitgespreid over een helling van een heuvel in de zomer sleed anders ook best;)

ikzelf maar 3, maar mijn ouders hebben een grote tuin en hebben er toch een die mindstends 40 meter lang is, en als je die koppeld aan de oude (die ook zoiets is) heb je toch al 80 meter;)
minstens mag met 2 d's minder.TAF schreef:ikzelf maar 3, maar mijn ouders hebben een grote tuin en hebben er toch een die mindstends 40 meter lang is, en als je die koppeld aan de oude (die ook zoiets is) heb je toch al 80 meter;)
Zita schreef:minstens mag met 2 d's minder.TAF schreef:ikzelf maar 3, maar mijn ouders hebben een grote tuin en hebben er toch een die mindstends 40 meter lang is, en als je die koppeld aan de oude (die ook zoiets is) heb je toch al 80 meter;)
en koppeld hoort met een 't'
't Is mijn vak om te frikken

En het mijne om te knippenZita schreef:'t Is mijn vak om te frikken

-
O, je bent dus kapperTiberius schreef:En het mijne om te knippenZita schreef:'t Is mijn vak om te frikken

Nee joh, Tib heeft een stoffenwinkeltje/lapjeswinkeltje.vragensteller schreef:O, je bent dus kapperTiberius schreef:En het mijne om te knippenZita schreef:'t Is mijn vak om te frikken

Frikken en Lappenboeren;)
nou vraag ik me af, of jullie nu ook met een rode markeerstift en een potje type-ex de statenvertaling omgezet hebben in de nieuwe spelling, en of jullie daarvoor dan het witte of het groene boekje hebben gebruikt;)
nou vraag ik me af, of jullie nu ook met een rode markeerstift en een potje type-ex de statenvertaling omgezet hebben in de nieuwe spelling, en of jullie daarvoor dan het witte of het groene boekje hebben gebruikt;)
Sorry, de correctie was niet bedoeld om te vitten of te frikken. Je gebruikt het woord minstens best vaak, en in jouw spelling deed het pijn aan mijn ogen. 't Is een soort overcorrecte spelling, zoiets als kopje kofje. Maar type gerust weer zoals je wilt, ik hou me voortaan in

amyrillusbol die voor de 3e keer in bloei staat!