BJD schreef:Hendrikus schreef:Donkere lucht, heel veel wind. Heb hier en daar maar even wat buitenspullen in veiligheid gebracht.
http://www.buitenradar.info/![]()

BJD schreef:Hendrikus schreef:Donkere lucht, heel veel wind. Heb hier en daar maar even wat buitenspullen in veiligheid gebracht.
http://www.buitenradar.info/![]()
Deze postbode is ook eens behoorlijk verbrand, dacht het wel zo te kunnen, viel toch een beetje tegen...Lassie schreef:Hier is het de hele middag al weer lekker droog. Dus het zonnetje schijnt hier weer lekker.
Dan heb je het volgens mij toch niet slecht getroffenrefoma schreef:Maïs maïs maïs, en dat nare spul wordt steeds hoger..... Maar ja de koeien moeten ook wat te eten hebben. Maar wel jammer dat je in de zomer niet van je af kan kijken en `s winters als er niks te zien is een uitzicht van 2 kilometer.
En ik dacht altijd dat Rijssen overstroomd werd met vakantiegangers...-DIA- schreef:Een zonovergoten stad met wat getemperde temperaturen...
De stad lijkt uit te sterven, een beeld dat je elk jaar in vakantietijd weer ziet...
Rustig, je kan gewoon zonder teveel oponthoud naar Appie rijden, en een parkeerplaats is dan geen probleem... Uitgenomen de donderdagen met de grote rommelmarkten...
Ik heb het helemaal niet slecht getroffen, zoals ik al schreef bij de voorstel-topic: Ik woon in het mooiste plekje van Nederland. Maar ja, er zijn altijd dingen die je liever anders had gezien...Orchidee schreef:Dan heb je het volgens mij toch niet slecht getroffenrefoma schreef:Maïs maïs maïs, en dat nare spul wordt steeds hoger..... Maar ja de koeien moeten ook wat te eten hebben. Maar wel jammer dat je in de zomer niet van je af kan kijken en `s winters als er niks te zien is een uitzicht van 2 kilometer.
Plaattelaaand is het mooist!refoma schreef:Ik heb het helemaal niet slecht getroffen, zoals ik al schreef bij de voorstel-topic: Ik woon in het mooiste plekje van Nederland. Maar ja, er zijn altijd dingen die je liever anders had gezien...Orchidee schreef:Dan heb je het volgens mij toch niet slecht getroffenrefoma schreef:Maïs maïs maïs, en dat nare spul wordt steeds hoger..... Maar ja de koeien moeten ook wat te eten hebben. Maar wel jammer dat je in de zomer niet van je af kan kijken en `s winters als er niks te zien is een uitzicht van 2 kilometer.
Dat ook, maar toch is het in de vakantieperiode echt opvallend rustig als de eigen bevolking massaal de stad ontvliedt...albion schreef:En ik dacht altijd dat Rijssen overstroomd werd met vakantiegangers...-DIA- schreef:Een zonovergoten stad met wat getemperde temperaturen...
De stad lijkt uit te sterven, een beeld dat je elk jaar in vakantietijd weer ziet...
Rustig, je kan gewoon zonder teveel oponthoud naar Appie rijden, en een parkeerplaats is dan geen probleem... Uitgenomen de donderdagen met de grote rommelmarkten...
Nou, die stroom vakantiegangers was vroeger veel groter hoor.-DIA- schreef:Dat ook, maar toch is het in de vakantieperiode echt opvallend rustig als de eigen bevolking massaal de stad ontvliedt...albion schreef:En ik dacht altijd dat Rijssen overstroomd werd met vakantiegangers...-DIA- schreef:Een zonovergoten stad met wat getemperde temperaturen...
Of we beluisteren de plaatselijke pastor.Hendrikus schreef:Nou, die stroom vakantiegangers was vroeger veel groter hoor.-DIA- schreef:Dat ook, maar toch is het in de vakantieperiode echt opvallend rustig als de eigen bevolking massaal de stad ontvliedt...albion schreef:En ik dacht altijd dat Rijssen overstroomd werd met vakantiegangers...-DIA- schreef:Een zonovergoten stad met wat getemperde temperaturen...
Toen refogezinnen nog naar Elspeet, Rijssen of Staphorst op vakantie gingen. Want daar kon je zondags ook naar de kerk.
Nu nemen we gewoon een cd'tje mee. Of we gaan met Beter-uit naar La Draille, of zo.
Zó ver is het inzicht nog niet overal voortgeschredenMister schreef:Of we beluisteren de plaatselijke pastor.Hendrikus schreef:Nou, die stroom vakantiegangers was vroeger veel groter hoor.-DIA- schreef:Dat ook, maar toch is het in de vakantieperiode echt opvallend rustig als de eigen bevolking massaal de stad ontvliedt...albion schreef: En ik dacht altijd dat Rijssen overstroomd werd met vakantiegangers...
Toen refogezinnen nog naar Elspeet, Rijssen of Staphorst op vakantie gingen. Want daar kon je zondags ook naar de kerk.
Nu nemen we gewoon een cd'tje mee. Of we gaan met Beter-uit naar La Draille, of zo.
Mega bbq?-DIA- schreef:Rook... zwarte rook... een dikke rook gaat op tegen het oosten.. Lijkt richting Enter... Geen idee wat er brandt, maar het rookt al een behoorlijke tijd met dikke kolderwolken...
Oh wacht even het houtdorp wordt in de fik gestoken, dat is inderdaad richting Enter in het Opbroek ergens. Dus een compleet houten dorp in de fik dat levert wel wat rook op!-DIA- schreef:Rook... zwarte rook... een dikke rook gaat op tegen het oosten.. Lijkt richting Enter... Geen idee wat er brandt, maar het rookt al een behoorlijke tijd met dikke kolderwolken...