Huishouden en dat soort zaken..
Re: Huishouden en dat soort zaken..
Ik heb met van die doeken gewerkt. En ik vindt het ideaal, veel beter dan met zeem/spons/trekker.
- Katharina van Bora
Henriët heeft ze ook weleens geleend of heeft ze zelf. Stuur ze maar eens een pb!Lassie schreef:Ik heb met van die doeken gewerkt. En ik vindt het ideaal, veel beter dan met zeem/spons/trekker.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
thankss....
En blijven er dan geen pluisjes achter?Lassie schreef:Ik heb met van die doeken gewerkt. En ik vindt het ideaal, veel beter dan met zeem/spons/trekker.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Op de ramen bedoel je?
Yep...Lassie schreef:Op de ramen bedoel je?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nee, er blijven pluisjes achter.Orchidee schreef:Yep...Lassie schreef:Op de ramen bedoel je?
Moet je wel echte doeken hebben, en niet van die nepperds denk ikLassie schreef:Nee, er blijven pluisjes achter.Orchidee schreef:Yep...Lassie schreef:Op de ramen bedoel je?
Ik dacht ook mijn auto af te drogen met een microvezeldoek of hoe heet zo'n ding. Maar het was een nepperd, en dat was te merken ook...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ja dat bedoel ik, veel van die doeken maken wel goed schoon, maar pluizen erg...Ichtus schreef:Moet je wel echte doeken hebben, en niet van die nepperds denk ikLassie schreef:Nee, er blijven pluisjes achter.Orchidee schreef:Yep...Lassie schreef:Op de ramen bedoel je?
Ik dacht ook mijn auto af te drogen met een microvezeldoek of hoe heet zo'n ding. Maar het was een nepperd, en dat was te merken ook...

Ik heb het over Jemako doeken. Die kun je niet in de winkel kopen.
Ja, ik heb ze inmiddels voor de ramen!Lassie schreef:Ik heb het over Jemako doeken. Die kun je niet in de winkel kopen.
Ideaal!!!
Blijft echt geen pluisje achter!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Welke maten heb jij? En hoe heb jij ze besteld? Want als ik op de site kijk weet ik niet zo goed wat ik moet bestellen.henriët schreef:Ja, ik heb ze inmiddels voor de ramen!Lassie schreef:Ik heb het over Jemako doeken. Die kun je niet in de winkel kopen.
Ideaal!!!
Ik heb ze via een party besteld.Lassie schreef:Welke maten heb jij? En hoe heb jij ze besteld? Want als ik op de site kijk weet ik niet zo goed wat ik moet bestellen.henriët schreef:Ja, ik heb ze inmiddels voor de ramen!Lassie schreef:Ik heb het over Jemako doeken. Die kun je niet in de winkel kopen.
Ideaal!!!
Ik kan je evt wel een adres geven van die vrouw, zodat ze het kan opsturen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik baal enorm, en vraag me af of jullie dat nou ook hebben, en wat jullie er aan doen om het tegen te gaan...
Ik heb van mezelf, de kinderen en man, rode shirts, polo's, blouses, met altijd wel iets wit van een kraagje, streepje, boordje erin, nu was ik dat apart, met een paar colorcatcherdoekjes, een heel klein beetje fijnwasmiddel, een scheut azijn, en toch word al het wit rozig
Ik heb van mezelf, de kinderen en man, rode shirts, polo's, blouses, met altijd wel iets wit van een kraagje, streepje, boordje erin, nu was ik dat apart, met een paar colorcatcherdoekjes, een heel klein beetje fijnwasmiddel, een scheut azijn, en toch word al het wit rozig

Rood is een sterke kleur ! Eigenlijk koop ik niet meer van dat soort kledingstukken, want ik erger me groen en geelOrchidee schreef:Ik baal enorm, en vraag me af of jullie dat nou ook hebben, en wat jullie er aan doen om het tegen te gaan...

Andersom kan beter. Ik had een wit jurkje met rode en roze bloemen, tezamen gewassen met een kort jasje ook wit met bloemen, een streepjesoverhemd van mijn man en nog wat sokjes met die kleurtjes. Apart gewassen (uiteraard) in Fleuril, (het vroegere Dato) dat is echt vele malen beter dan Robijn. Niks doorgelopen.
Die colourcatch doekjes zijn flauwekul. Dat werkt echt niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon