Mag ik mee doen?Afgewezen schreef:henriët schreef:nu, welke strijd wil je aangaan???Afgewezen schreef:... het de laatste tijd erg gezapig is op RF?
... we weer eens een paar fikse ruziemakers nodig hebben?
... ik een beetje-gevoelens krijg de laatste tijd?
... ik meer hou van![]()
![]()
?
kom maar op...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
.....dat het hier vreselijk saai is
- Wilma van den Berg
VREDE OP AARDE....judith schreef:Mag ik mee doen?Afgewezen schreef:henriët schreef:nu, welke strijd wil je aangaan???Afgewezen schreef:... het de laatste tijd erg gezapig is op RF?
... we weer eens een paar fikse ruziemakers nodig hebben?
... ik een beetje-gevoelens krijg de laatste tijd?
... ik meer hou van![]()
![]()
?
kom maar op...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
VREDE OP AARDE
Ja, idd! Ik doe niet mee met ruzie maken
Ja, idd! Ik doe niet mee met ruzie maken
- JolandaOudshoorn
geniet ervan!! Het is heerlijk weerjudith schreef:Yes, naar huis fietsen!!
Ik ga weer verder met pannenkoeken bakken
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat is ook geen wonder met dit weer.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
Daar heb je gelijk in!jvdg schreef:Dat is ook geen wonder met dit weer.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
HAHAjvdg schreef:Dat is ook geen wonder met dit weer.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
nou idd.
ik zit ook steeds buiten, eten, was vouwen, ophangen enz enz.. oh ja van t zonnetje genieten natuurlijk, en af en toe als ik binnen loop, post ik ff wat:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hihi, leuk!!henriët schreef:HAHAjvdg schreef:Dat is ook geen wonder met dit weer.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
nou idd.
ik zit ook steeds buiten, eten, was vouwen, ophangen enz enz.. oh ja van t zonnetje genieten natuurlijk, en af en toe als ik binnen loop, post ik ff wat:)
- JolandaOudshoorn
Ik ook. Maar nu ben ik pannenkoeken aan het maken en af en toe post ik hier wathenriët schreef:HAHAjvdg schreef:Dat is ook geen wonder met dit weer.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
nou idd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Nou hier niet.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
Heel hard in de tuin gewerkt...
Het is zó mooi geworden!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Nou hier niet.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
Het is zó mooi geworden!
Kzal es een keertje langs komen
- MarthaMartha
judith schreef:MarthaMartha schreef:Nou hier niet.judith schreef:.....dat het hier vreselijk saai is
Het is zó mooi geworden!
Kzal es een keertje langs komen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vandaag heb ik het in combinatie met Verzorging/biologie gedaan samen met de klas van de andere docent. We zijn het park ingegaan, met zoekkaarten en vragen. Mijn leerlingen mochten aan de hand van deze kaarten alles opschrijven wat zij zagen (in dit geval nog in het Nederlands), in de volgende les hebben ze dat voor me uitgeschreven. Nu werk ik een opdracht uit die ze volgende week moeten maken. Ze moeten b.v. in een aantal zinnen met eigen woorden vertellen wat ze gezien hebben. Misschien komt er ook nog een handenarbeid opdracht bij. En dit moet op posters, die ik dan in de klas ophang.JolandaOudshoorn schreef:
wil je dat doen in combinatie met Biologie? Wil je veldlessen gaan geven of gewoon buiten lesgeven??
't Was wel erg gezellig en de jongens en meisjes konden het wel waarderen. Ze hebben van alles gezien, hommels, zelfs een vlinder, linde, forsythia's, boterbloemen, merel, (zelfs een dode vis), meerkoetje, madeliefjes etc. (ze waren ook erg gemotiveerd om dit te doen).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)