En moet dat via 't forum?henriët schreef:Helma voor haar lieve kaart!
Ik bedank.....
Re: Ik bedank.....
zoals je ziet!Afgewezen schreef:En moet dat via 't forum?henriët schreef:Helma voor haar lieve kaart!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Voor een tientje via Marktplaats...
Dus nu gaan we DV 19 juni een dagje naar Blijdorp, voor de helft
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik bedank Helma die mij een verjaardagskaart stuurde.
Super leuk. Dank je wel!
Super leuk. Dank je wel!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hoi Orchidee,Orchidee schreef:Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Even een tip hoor. Elk jaar viert Blijdorp een 'verjaardagsfeestje', meestal in mei. Dit staat verder nergens vermeld, maar als je hen opbelt en er naar vraagt zeggen ze de datum wel. Dit jaar is het 29 mei, zaterdag dus. Iedereen mag dan voor €7,50 naar binnen. (Vorig jaar was het nog vijf euro p.p, het jaar ervoor drie, maar goed)
Groetjes!
ECHT?mathilde schreef:Hoi Orchidee,Orchidee schreef:Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Even een tip hoor. Elk jaar viert Blijdorp een 'verjaardagsfeestje', meestal in mei. Dit staat verder nergens vermeld, maar als je hen opbelt en er naar vraagt zeggen ze de datum wel. Dit jaar is het 29 mei, zaterdag dus. Iedereen mag dan voor €7,50 naar binnen. (Vorig jaar was het nog vijf euro p.p, het jaar ervoor drie, maar goed)
Groetjes!
Wat leuk!
We hebben za. al een romantisch dagje gepland, maar het is een ontzettend leuk idee. Mocht je nog meer van die dagjes weten, we houden ons aanbevolen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oh wat leuk zeg...dat had ik eerder moeten weten, maar ja misschien een andere keer...want we moeten nu op 19 juni, want met die kaartjes moet je reserveren voor een datum...mathilde schreef:Hoi Orchidee,Orchidee schreef:Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Groetjes!
Maar hartelijk bedankt, en zoals Henriët ook al zei...we houden ons aanbevolen als je nog weer eens zulke tips hebt!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
HENDRIKUS... voor de duidelijk handleiding om het 'idyllische plekske' te plaatsen!
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
you're welcome, zeggen ze dan-DIA- schreef:HENDRIKUS... voor de duidelijk handleiding om het 'idyllische plekske' te plaatsen!
~~Soli Deo Gloria~~
God, voor bewaring op onze vakantie (en ook voor de vliegreis).
- MarthaMartha
Helma, voor het helpen schoonmaken vanmorgen en alle heerlijk gelapte ramen!
én niet in het minst voor de gezelligheid die ze met zich meebracht!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
... niet het minst.... 'Niet in het minst' betekent precies het tegenovergesteld van wat je bedoelt.MarthaMartha schreef:Helma, voor het helpen schoonmaken vanmorgen en alle heerlijk gelapte ramen!
- MarthaMartha
Uh... het betekent toch dat ik haar bedank, niet in het minst (dus juist het meest) voor de gezelligheid?Afgewezen schreef:... niet het minst.... 'Niet in het minst' betekent precies het tegenovergesteld van wat je bedoelt.MarthaMartha schreef:Helma, voor het helpen schoonmaken vanmorgen en alle heerlijk gelapte ramen!
Offe... heb ik dat altijd al verkeerd gebruikt?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!