En moet dat via 't forum?henriët schreef:Helma voor haar lieve kaart!

En moet dat via 't forum?henriët schreef:Helma voor haar lieve kaart!
zoals je ziet!Afgewezen schreef:En moet dat via 't forum?henriët schreef:Helma voor haar lieve kaart!
Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Hoi Orchidee,Orchidee schreef:Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Voor een tientje via Marktplaats...
Dus nu gaan we DV 19 juni een dagje naar Blijdorp, voor de helft
ECHT?mathilde schreef:Hoi Orchidee,Orchidee schreef:Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Even een tip hoor. Elk jaar viert Blijdorp een 'verjaardagsfeestje', meestal in mei. Dit staat verder nergens vermeld, maar als je hen opbelt en er naar vraagt zeggen ze de datum wel. Dit jaar is het 29 mei, zaterdag dus. Iedereen mag dan voor €7,50 naar binnen. (Vorig jaar was het nog vijf euro p.p, het jaar ervoor drie, maar goed)
Groetjes!
Oh wat leuk zeg...dat had ik eerder moeten weten, maar ja misschien een andere keer...want we moeten nu op 19 juni, want met die kaartjes moet je reserveren voor een datum...mathilde schreef:Hoi Orchidee,Orchidee schreef:Ik heb ze nu ook...helma schreef:Mister voor de dierentuinzegels
Even een tip hoor. Elk jaar viert Blijdorp een 'verjaardagsfeestje', meestal in mei. Dit staat verder nergens vermeld, maar als je hen opbelt en er naar vraagt zeggen ze de datum wel. Dit jaar is het 29 mei, zaterdag dus. Iedereen mag dan voor €7,50 naar binnen. (Vorig jaar was het nog vijf euro p.p, het jaar ervoor drie, maar goed)
Groetjes!
you're welcome, zeggen ze dan-DIA- schreef:HENDRIKUS... voor de duidelijk handleiding om het 'idyllische plekske' te plaatsen!
... niet het minst.... 'Niet in het minst' betekent precies het tegenovergesteld van wat je bedoelt.MarthaMartha schreef:Helma, voor het helpen schoonmaken vanmorgen en alle heerlijk gelapte ramen!
én niet in het minst voor de gezelligheid die ze met zich meebracht!
Uh... het betekent toch dat ik haar bedank, niet in het minst (dus juist het meest) voor de gezelligheid?Afgewezen schreef:... niet het minst.... 'Niet in het minst' betekent precies het tegenovergesteld van wat je bedoelt.MarthaMartha schreef:Helma, voor het helpen schoonmaken vanmorgen en alle heerlijk gelapte ramen!
én niet in het minst voor de gezelligheid die ze met zich meebracht!