Vanmiddag heerlijk wezen wandelen met de kids en m'n buurvrouw met kids op Kwintelooijen
Koud! maar met een lekker zonnetje
ben er enorm van opgeknapt
en de kinders genoten ook
er lag al wat ijs wat natuurlijk reuzespannend is om langs de kant te proberen. Wat gaten geprikt voor de kikkertjes die we onder het ijs zagen
(er zaten zeven kikkertjes...enz gezongen uiteraard)
helma schreef:Vanmiddag heerlijk wezen wandelen met de kids en m'n buurvrouw met kids op Kwintelooijen
Koud! maar met een lekker zonnetje
ben er enorm van opgeknapt
en de kinders genoten ook
er lag al wat ijs wat natuurlijk reuzespannend is om langs de kant te proberen. Wat gaten geprikt voor de kikkertjes die we onder het ijs zagen
(er zaten zeven kikkertjes...enz gezongen uiteraard)
Klinkt gezellig! Sportief hoor; er even uit.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Daphne schreef:Goedemorgen, hard gehoest vannacht... dacht dat t hoesten minder werd maarja... als k vannacht zie... dan is t totaal t tegenovergestelde :|
Mn leidinggevende belde vanmorgen... ze had werk voor me... officieel zou ik vannacht op wacht hebben gestaan tot vanmiddag 16.00... blijkbaar stond ik dat ook, terwijl k me maandag écht ziek heb gemeld... was niet doorgegeven... door 1 collega, stond dus nergens dat ik ziek ben, maar k heb wel gebeld... stom he?
eerst op de fiets naar school...les van het 1e tot het 8e uur...lang hoor....en het is kouddddd....brrr : :
en daarna snel naar huis....eten en nog ff oefenen voor het kerstconcert...
:|
Lekker mogen uitslapen (gisteravond kleuterkerstfeest) naar de bakker en nu eindelijk wel even naar winkel om wat cadeautjes te kopen. Verder veel gerommel, zowel in mijn buik als in mijn huis, en afwachten........ 8)
JolandaOudshoorn schreef:Lekker mogen uitslapen (gisteravond kleuterkerstfeest) naar de bakker en nu eindelijk wel even naar winkel om wat cadeautjes te kopen. Verder veel gerommel, zowel in mijn buik als in mijn huis, en afwachten........ 8)
welke datum ben je ookalweer uitgerekend Jo...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
JolandaOudshoorn schreef:Lekker mogen uitslapen (gisteravond kleuterkerstfeest) naar de bakker en nu eindelijk wel even naar winkel om wat cadeautjes te kopen. Verder veel gerommel, zowel in mijn buik als in mijn huis, en afwachten........ 8)
welke datum ben je ookalweer uitgerekend Jo...
26 december
misschien haal je t nieuwe jaar wel : grapje hoor! k heb in okt. bij n vriendin gekraamd. Deze kreeg n 2e kid, 1e was 3wkn te vroeg geboren dus verwachtte ze de 2e ook wel zoiets... not! 1 week over tijd, de weeen begonnen toen de verloskundige had gezegd dat ze over n paar dagen zou strippen... you never know.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."