dan BBQ je toch gezellie met Barrie;
het onderwerp van dit topic is tenslotte
BBQ for 2 !!!
Ach, ik wil juist een punt achter mijn OSW-activiteiten zetten...Oorspronkelijk gepost door memento
Hé Orc, waarom kom jij eiglijk niet? De 'zware' broeders kunnen best wel wat versterking gebruiken...
Oh ow. Ben ik de enige zware broeder die komt? Of word ik tegenwoordig bij het midden of lichte kant gerekend? (OK, zo zwaar als Adrianus kan ik niet altijd zijn, maar voorderest kom ik aardig in de richting, toch?)Oorspronkelijk gepost door ManinneWélke zware broederssss????????????????Oorspronkelijk gepost door memento
Hé Orc, waarom kom jij eiglijk niet? De 'zware' broeders kunnen best wel wat versterking gebruiken...
BBQ zou een mooie afsluiting zijn, toch?Oorspronkelijk gepost door MajorcaAch, ik wil juist een punt achter mijn OSW-activiteiten zetten...Oorspronkelijk gepost door memento
kvond het leuk. ook best leerzaam.
maar heb het erg druk met andere dingen. gezin, werk, kerkelijk vrijwilligerswerk...
vandaag of morgen ben ik weg.
ik vertrek op mijn hoogtepunt.
:,
Oorspronkelijk gepost door MajorcaAch, ik wil juist een punt achter mijn OSW-activiteiten zetten...Oorspronkelijk gepost door memento
kvond het leuk. ook best leerzaam.
maar heb het erg druk met andere dingen. gezin, werk, kerkelijk vrijwilligerswerk...
vandaag of morgen ben ik weg.
ik vertrek op mijn hoogtepunt.
:,
Orc, ik moet je toch eens broederlijk vermanen. Je weet bést dat echte zwaarheid niet zit in het aantal kilo's die we bij ons dragen. Nee, echte zwaaheid zit van binnenOorspronkelijk gepost door Majorcaik denk dat hij "meer dan 85 kilo" bedoelt?Oorspronkelijk gepost door ManinneWélke zware broederssss????????????????Oorspronkelijk gepost door memento
Nou, daar val ik niet onder hoor!
kijk, daarom kom ik niet...:,:,Oorspronkelijk gepost door visje2,50 ?????Krijgen we wel iets te eten dan ???[
De kosten zullen zeker meevallen, zelf denk ik aan maximaal 2,50 euro, zodat het voor niemand te duur kan worden.
[Aangepast op 19/8/04 door Jelle]
Of houden jullie een vegetarische bbq ?:+:+
OK, dus als we voor voldoende eten zorgen kom je???Oorspronkelijk gepost door Majorcakijk, daarom kom ik niet...:,:,Oorspronkelijk gepost door visje2,50 ?????Krijgen we wel iets te eten dan ???[
De kosten zullen zeker meevallen, zelf denk ik aan maximaal 2,50 euro, zodat het voor niemand te duur kan worden.
[Aangepast op 19/8/04 door Jelle]
Of houden jullie een vegetarische bbq ?:+:+
op een stokje bijten kan ik thuis ook wel...
:,:,:,:,