Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024

huisman

Re: Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024

Bericht door huisman »

Middenrefo schreef: Gisteren, 23:41 @huisman - je schreef dit over J.H. Velema en prof. van 't Spijker:
Zeker bij het midden van nu zoals op dit forum vertegenwoordigd door @MidMid en @Middenrefo. Zij vinden deze predikanten uit het nabije verleden bij de rechterflank horen.
Ik heb daar duidelijk op gereageerd dat dit niet waar is (MidMid ook), en ik vind het jammer dat je daar niet meer op terugkomt. Dat lijkt een patroon.
Ik was het eens met @MidMid dat je deze en andere predikanten uit het (nabije) verleden niet in een kamp moet trekken. Dus ik heb er wel degelijk (ergens deze middag) op gereageerd. Dat lijkt ook een patroon. ;)
Blijkbaar heb ik een verkeerde conclusie getrokken en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden.

Het zal best eens voorkomen dat ik een vraag aan mij in dit vrij drukke topic laat liggen. Dat is soms opzet omdat ik in dit topic bewust op sommige niet-CGK forummers niet reageer.
Op jou en @MidMid wil ik wel reageren dus als dat een keer niet gebeurd herinner mij er dan maar aan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Refojongere

Re: Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024

Bericht door Refojongere »

Middenrefo schreef: Gisteren, 23:35 Met een classicaal examen o.i.d. heb ik geen moeite als Rijnsburgse gemeenten daar dit najaar formeel nog bij zijn.
En heb je wel moeite als Zwolle, Gouda of Hilversum daarbij zijn?
Plaats reactie