fluitje schreef:Voordat de fantasieën op gang komen...... nee fluitje is niet langsgereden.![]()

fluitje schreef:Voordat de fantasieën op gang komen...... nee fluitje is niet langsgereden.![]()
Hij was bang..........helma schreef:Het leukste hebben jullie eigenlijk nog niet gehoord
Gijs wilde gaan roddelen (sorry Gijs....) over een forumlid die allang niet meer actief is.
Waarop een van de aanwezige Forummers zei: ....? dat was mijn oude Nick![]()
Tja...hij was natuurlijk bang voor hetgeen Gijs zou gaan zeggen
Neeee, ssssstMarthaMartha schreef:Hij was bang..........helma schreef:Het leukste hebben jullie eigenlijk nog niet gehoord
Gijs wilde gaan roddelen (sorry Gijs....) over een forumlid die allang niet meer actief is.
hahahahaha..... Luther dus...
angsthaas!Luther schreef:Neeee, ssssstMarthaMartha schreef:Hij was bang..........helma schreef:Het leukste hebben jullie eigenlijk nog niet gehoord
Ik was niet bang, ik wilde Gijs voor een uitglijder bewaren...grin
@mods: Kan dit topic op slot, want mn hele anonimiteit gaat aan gruzels.
Lukt je nooitjvdg schreef:DIT TOPIC GAAT PAS OP SLOT ALS ALLE RAADSELEN OPGELOST EN KNOPEN ONTBONDEN ZIJN.
Ik heb er anders al een heel stel te pakken hoor!MarthaMartha schreef:Lukt je nooitjvdg schreef:DIT TOPIC GAAT PAS OP SLOT ALS ALLE RAADSELEN OPGELOST EN KNOPEN ONTBONDEN ZIJN.
En welke raadselen en knopen mogen dat komen te zijn???jvdg schreef:DIT TOPIC GAAT PAS OP SLOT ALS ALLE RAADSELEN OPGELOST EN KNOPEN ONTBONDEN ZIJN.
Tuurlijk was je niet bang.Luther schreef:Neeee, ssssstMarthaMartha schreef:Hij was bang..........helma schreef:Het leukste hebben jullie eigenlijk nog niet gehoord
Ik was niet bang, ik wilde Gijs voor een uitglijder bewaren...grin
Ja welke? Ik het geen idee.Luther schreef:En welke raadselen en knopen mogen dat komen te zijn???jvdg schreef:DIT TOPIC GAAT PAS OP SLOT ALS ALLE RAADSELEN OPGELOST EN KNOPEN ONTBONDEN ZIJN.
Ik wel...MarthaMartha schreef:angsthaas!Luther schreef:
@mods: niet doen... ik weet zij n vorige nick nog niet
JolandaOudshoorn schreef:Ik wel...MarthaMartha schreef:angsthaas!Luther schreef:
@mods: niet doen... ik weet zij n vorige nick nog niettja Luther blijft tegendraads