Hij is jurist; geen fietsenmaker.Gian schreef:Je gaat ons toch niet vertellen dat je geen bandje kan verwisselen he...Erasmiaan schreef:'t Is me niet geluktHebben jullie een fijne avond gehad?
Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
NOU! ik ben ook wel benieuwdJolandaOudshoorn schreef:Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen Jongere! (zijn wij zo tegengevallen?)

My one and only goal;
His image in my soul.
VERTEL, k ben zeer benieuwd...MarthaMartha schreef:Kijk maar uit jij!Jean le Fontain schreef:Wat was ook alweer de uitspraak van de avond....MarthaMartha schreef:
tja.......... ik heb zo ongeveer geen zinnig woord gezegd, alleen onzin uitgekraamd......... volgende keer beter................ Het was wel érg gezellig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders verander ik mijn onderschrift.............
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Volgens Jean is het beste onderschrift voor mij:henriët schreef:VERTEL, k ben zeer benieuwd...MarthaMartha schreef:Kijk maar uit jij!Jean le Fontain schreef:
Wat was ook alweer de uitspraak van de avond....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders verander ik mijn onderschrift.............
"Laat uw woorden weinig zijn en met zout besprengt".
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wat een wijze raad van m!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
henriët schreef:wat een wijze raad van m!!!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Je bedoelt: Hij verdient genoeg om dat soort werk aan anderen uit te besteden?Tiberius schreef:Hij is jurist; geen fietsenmaker.Gian schreef:Je gaat ons toch niet vertellen dat je geen bandje kan verwisselen he...Erasmiaan schreef:'t Is me niet geluktHebben jullie een fijne avond gehad?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Doe dan maar met een 'd' - besprengd!henriët schreef:Volgens Jean is het beste onderschrift voor mij:
"Laat uw woorden weinig zijn en met zout besprengt".

Met deze terechte correctie lijkt het me goed dit topic te sluiten, aangezien ik er niet vanuit ga dat we volgend jaar DV op 6 juni een meeting hebben.
(Hoewel?)
(Hoewel?)