Ik ben nieuw

Arretje

Bericht door Arretje »

Hallo allemaal,

Al een hele poos lees ik met jullie mee. En vanaf vandaag zal ik zo nu en dan ook een reactie plaatsen. Daarom wil ik mij even voorstellen: Ik ben Arretje en ben in het dagelijks leven druk met mijn gezin. Verder valt er niet zoveel over mij te vertellen. Ik zou zeggen: We spreken elkaar nog wel op het forum. :)
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nou, wees welkom hier en we zien uit naar je postings
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

Arretje schreef: ............en ben in het dagelijks leven druk met mijn gezin.
Me dunkt, dat er dan genoeg verteld is! :)

Hartelijk welkom!!!!
helma

Bericht door helma »

Tiberius schreef:
Ma Vis schreef:'t is ook wel een beetje het niveau van mijn kind af en toe: "Mama, mama! Daar ik zie een playmobile-mannetje, is een politie-mannetje. Wil ik zien! Nog een keer - nog een keer."
(Met dank aan Tiberius.)
Graag gedaan! :mrgreen:

(Het is trouwens een romeinse centurio)
bij mij roept er ook altijd een: klikken, klikken, playmobiel

je bent nogal favoriet :!:
Arretje

Bericht door Arretje »

Tja, en aan de andere kant is het algemeen genoeg om nog een beetje anoniem te blijven......
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Arretje

Bericht door Arretje »

Sorry, ik reageerde natuurlijk hierop.....
[quote]

Me dunkt, dat er dan genoeg verteld is!

Ik moet nog even uitvinden hoe het allemaal werkt hier hoor!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

helma schreef:
Tiberius schreef:
Ma Vis schreef:'t is ook wel een beetje het niveau van mijn kind af en toe: "Mama, mama! Daar ik zie een playmobile-mannetje, is een politie-mannetje. Wil ik zien! Nog een keer - nog een keer."
(Met dank aan Tiberius.)
Graag gedaan! :mrgreen:

(Het is trouwens een romeinse centurio)
bij mij roept er ook altijd een: klikken, klikken, playmobiel

je bent nogal favoriet :!:
Ik hoor wel wanneer ik hem mag vervangen. :D
Unionist

Bericht door Unionist »

Hoeveel krijg je daar nou voor, Tieb?
Karsten

Bericht door Karsten »

Goedenavond,

Ik ben niet geheel nieuw hier. Ik ben reeds langere tijd 'gast' op het forum.

Het gedachtegoed van de nadere reformatie wordt hier vrij vaak in een negatief daglicht gesteld. Ik zal proberen om daar wat tegenwicht in te geven.

Met vriendelijke groet,
Karsten
jvdg

Bericht door jvdg »

Karsten schreef:Goedenavond,

Ik ben niet geheel nieuw hier. Ik ben reeds langere tijd 'gast' op het forum.

Het gedachtegoed van de nadere reformatie wordt hier vrij vaak in een negatief daglicht gesteld. Ik zal proberen om daar wat tegenwicht in te geven.

Met vriendelijke groet,
Karsten
Van harte welkom op dit forum!

Jouw "startstelling" dat de nadere reformatie op dit forum vrij vaak in een negatief daglicht wordt gesteld, vind ik nogal prematuur.

Leg dat maar eens, in alle eenvoudigheid, uit. :wink:
Petrus

Bericht door Petrus »

tsssssssssssss, aan wie oh wie doet mij deze introductie toch zo heel sterk denken??????
Karsten

Bericht door Karsten »

Petrus schreef:

tsssssssssssss, aan wie oh wie doet mij deze introductie toch zo heel sterk denken??????
Ik ben benieuwd?
Petrus

Bericht door Petrus »

Karsten schreef:
Petrus schreef:

Ik ben benieuwd?
één van onze, inmiddels gewaardeerde, medeforummers had een bijna gelijke intonatie bij zijn start hier op RF...........
Karsten

Bericht door Karsten »

Petrus schreef:
Karsten schreef:
Petrus schreef:

Ik ben benieuwd?
één van onze, inmiddels gewaardeerde, medeforummers had een bijna gelijke intonatie bij zijn start hier op RF...........
Ik denk dat ik onvoldoende gast ben geweest om dat meegekregen te hebben!
Petrus

Bericht door Petrus »

Karsten schreef:
Petrus schreef:
Karsten schreef:
Petrus schreef: tsssssssssssss, aan wie oh wie doet mij deze introductie toch zo heel sterk denken??????
Ik ben benieuwd?
Ik denk dat ik onvoldoende gast ben geweest om dat meegekregen te hebben!
De orkaan die ontstond bij de toenmalige introductie en de daaropvolgende storm aan postings zijn je dus idd volkomen voorbijgegaan.....laten we dan maar zo houden.
Plaats reactie