BBQ for 2
De laatste nieuwe stand:
. http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1407816
------------------------------------------------------------------------
Nu dus de volgende lijst.
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takkie
Kridje (onder voorbehoud)
Tukkertje (Ondervoorbehoud) (eten om half8)
Visje (onder voorbehoud) (eten onm half8)
De afspraak is nu, dat ik alles zal verzorgen, maar ik heb wel het aanbod van Maninne aangenomen die voor mij de inkoop van het vlees zou verzorgen.
Dus niemand behoeft zelf wat mee te brengen.
De kosten zullen zeker meevallen, zelf denk ik aan maximaal 2,50 euro, zodat het voor niemand te duur kan worden.
[Aangepast op 19/8/04 door Jelle]
. http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1407816
------------------------------------------------------------------------
Nu dus de volgende lijst.
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takkie
Kridje (onder voorbehoud)
Tukkertje (Ondervoorbehoud) (eten om half8)
Visje (onder voorbehoud) (eten onm half8)
De afspraak is nu, dat ik alles zal verzorgen, maar ik heb wel het aanbod van Maninne aangenomen die voor mij de inkoop van het vlees zou verzorgen.
Dus niemand behoeft zelf wat mee te brengen.
De kosten zullen zeker meevallen, zelf denk ik aan maximaal 2,50 euro, zodat het voor niemand te duur kan worden.
[Aangepast op 19/8/04 door Jelle]
Oorspronkelijk gepost door ManinneJelle heeft toch een grote vijver in de tuin, of is dat die sloot waar hj het steeds over heeft???????:!Oorspronkelijk gepost door Daphne............................. vijver?......................Oorspronkelijk gepost door Maninneeen eindje gaan wandelen naar de overkant van de vijver of zo,
:,:, Nee dat is een grote sloot die aan de achterkant van mijn tuin ligt. Voor de liefhebbers laten we het roeibootje liggen, kunnen ze zich ook nog een beetje ontspannen.
Ja, ja ook vanuit het verre Rijssen zullen pogingen gedaan worden om Gouda te bereiken die avond.

Rijsenaren, Gouda lig richting het strand maar dan voor den Haag.

-
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Kan deze topic nog gekoppeld worden aan de topic lijnen, ...?
Zaterdag gaan we ook al gezellig bbq-en met de tukkersfam.
En ik zie dat de andere 2 tukkers volgende week weer met de neus in de boter vallen.
:!
Nou Barryvrouw dat moeten ze toch maar niet doen, want al dat gebarbeknoei is nu niet bepaald in de lijn van het lijnen.
Beter is om eerst gewoon met je neus in de boter te vallen en dan naar aanleiding daarvan isschien in de topic lijnen te gaan zitten.
Maar is er voor jou dan geen plekkie bij die tukker? of istie de bang dat de spoeling te dun gaat worden:,:,
-
Ik heb net nog met de Tukker gesproken. Baal er echt ontzettend van dat ik niet kan. 'k Moet de andere dag om 6 uur uit m'n nest. En om 8 uur zitten de eerste leerlingen al weer voor m'n snufferd. Als we om 11 uur uit Gouda weg zouden rijden, zijn we pas om 1 uur thuis. Dat trek ik niet. Vind het heel erg jammer. (Hoop stiekum dat een volgende keer op een vrijdagav. zal zijn). :i:i:iOorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
En ik zie dat de andere 2 tukkers volgende week weer met de neus in de boter vallen.
Nou Barryvrouw dat moeten ze toch maar niet doen, want al dat gebarbeknoei is nu niet bepaald in de lijn van het lijnen.
Beter is om eerst gewoon met je neus in de boter te vallen en dan naar aanleiding daarvan isschien in de topic lijnen te gaan zitten.
Maar is er voor jou dan geen plekkie bij die tukker? of istie de bang dat de spoeling te dun gaat worden:,:,
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
pas maar op dat het stro je niet prikt :smOorspronkelijk gepost door BarryvrouwIk heb net nog met de Tukker gesproken. Baal er echt ontzettend van dat ik niet kan. 'k Moet de andere dag om 6 uur uit m'n nest. En om 8 uur zitten de eerste leerlingen al weer voor m'n snufferd. Als we om 11 uur uit Gouda weg zouden rijden, zijn we pas om 1 uur thuis. Dat trek ik niet. Vind het heel erg jammer. (Hoop stiekum dat een volgende keer op een vrijdagav. zal zijn). :i:i:iOorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Barryvrouw