Het grote weertopic

Mara

Re: Het grote weertopic [2]

Bericht door Mara »

huisman schreef:Echt genieten zo'n warm slot van de zomer.
Heerlijk die lange avonden buiten met een boekje en een rosétje. :)
Wij hebben zoveel vreemd gevleugelte. :?
Gisteravond gaf ik de terrasplanten nog even water en er kwam een joekel van een nachtvlinder, echt mega, vlak naast me zitten op een tafeltje. Ik liet van schrik de gieter vallen. brrr
En vanmorgen zat er opeens een grote groene sprinkhaan op de eetkamertafel, zoonlief heeft nog een foto genomen.
We denken dat het deze was
Afbeelding
Hoe komt zo'n ding binnen :quoi
We hebben hem diervriendelijk buiten gezet, d.w.z. de dapperste van ons gezin heeft er een schaaltje op gezet, doekje erop en buiten losgelaten. Hij blijkt nuttig te zijn, dus we hebben hem vergeven dat hij binnen was. :)

Dus nee, buiten zitten is er toch maar even niet bij. Het bleef best lang warm ook gisteravond.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
helma

Bericht door helma »

Zo' n ding viel op vakantie bovenop me in bed! Ik had net het licht uitgedaan en lag net lekker toen ik een plof op de deken voelde. Ik deed het licht aan en sprong met een ijselijke kreet uit bed. Gelukkig was mijn dappere echtgenoot dichtbij, die heeft hem gevangen en verwijderd. Het duurde even voor mijn hartslag weer normaal was. Ik ben nog nooit zo snel uit bed geweest.
huisman

Re: RE: Re: Het grote weertopic [2]

Bericht door huisman »

helma schreef:
Wel vroeg donker! Of heb je een leeslampje?
Yep
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:Zo' n ding viel op vakantie bovenop me in bed! Ik had net het licht uitgedaan en lag net lekker toen ik een plof op de deken voelde. Ik deed het licht aan en sprong met een ijselijke kreet uit bed. Gelukkig was mijn dappere echtgenoot dichtbij, die heeft hem gevangen en verwijderd. Het duurde even voor mijn hartslag weer normaal was. Ik ben nog nooit zo snel uit bed geweest.
Ik houd niet van fladderbeesten. Muisjes en spinnen ben ik niet bang voor, die zijn redelijk voorspelbaar in hun renroute.
Maar ik ben altijd bang dat ze in mn haren terechtkomen, en er dan niet meer uit kunnen komen.
Vanmorgen was ik de eerste die de voordeur open deed en liep recht met mn giecheltje een web in.
Nou ja, even wapperen en vegen, pfffffft en het is weg. Misschien is dat kleefspul wel prima anti-rimpel. :D
Jaren geleden wilden de kinderen de vlindertuin in, die in Emmen, ik was net binnen en mijn bloeddruk en hartslag stegen onrustbarend.
Ik wilde me niet laten kennen, want de kinderen vonden het geweldig. Ik heb de kortste en snelste route genomen en was blij dat ik buiten stond. :sweat
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Inderdaad. Na half tien 's avonds is het weer best leuk. Tot die tijd bepaald niet. :sweat Leerlingen schieten ook actuut weer in de vakantiemodus. Nu is dat deze week nog geen groot probleem, en volgende week is het prima studieweer.
merel

Bericht door merel »

Ik zit gelukkig vandaag op kantoor, heerlijk met een vestje aan en ik heb zowaar koude voeten :haha. Ik denk dat ik vannacht hier een bedje neerzet en hier tot maandag verblijf ofzo. Warm weer vind ik niet erg, maar dan vooral als ik met een boek kan blijven zitten. Helaas is dat eigenlijk nooit het geval.
Vorst
Verbannen

Bericht door Vorst »

Helaas is mijn airco kapot en heb ik nog wat ritten voor de boeg vandaag... De dealer heeft morgen pas tijd. Afgelopen dagen was het echt afzien, zeker in de file.
refo

Bericht door refo »

Vorst schreef:Helaas is mijn airco kapot en heb ik nog wat ritten voor de boeg vandaag... De dealer heeft morgen pas tijd. Afgelopen dagen was het echt afzien, zeker in de file.
Heb je wel ARKO?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

refo schreef:
Vorst schreef:Helaas is mijn airco kapot en heb ik nog wat ritten voor de boeg vandaag... De dealer heeft morgen pas tijd. Afgelopen dagen was het echt afzien, zeker in de file.
Heb je wel ARKO?
Jawel hoor!
Afbeelding
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

merel schreef:Ik zit gelukkig vandaag op kantoor, heerlijk met een vestje aan en ik heb zowaar koude voeten :haha. Ik denk dat ik vannacht hier een bedje neerzet en hier tot maandag verblijf ofzo. Warm weer vind ik niet erg, maar dan vooral als ik met een boek kan blijven zitten. Helaas is dat eigenlijk nooit het geval.
Mijn dochter loopt momenteel stage in een airconditioned kantoor en gaat met een vest in haar tas van huis.
Als ze s'middags het gebouw uitloopt, loopt ze tegen een muur van hitte, zei ze.
Ze had gisteren open schoentjes aan, vandaag dichte, ook vanwege de kouwe voetjes. :)
Vorst
Verbannen

Bericht door Vorst »

refo schreef:
Heb je wel ARKO?
Jawel (2). Maar daar heb je in een file weinig aan.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

2=A?
huisman

Bericht door huisman »

Tiberius schreef:2=A?
Nee 4=A dus Vorst heeft HARKO
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik geniet volop van dit weer! Een klein tandje terug doen, maar als je rustig aan doet, is het best te doen, vind ik.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vorst
Verbannen

Bericht door Vorst »

Nee, Vorst (althans: de auto van) heeft twee ramen die open kunnen.
Plaats reactie