Of: ik werd lid van een gereformeerde kerk en toen gingen ze opeens ruzie maken en uit elkaar.Jantje schreef: Dit is zoiets van: Ik ging zwemmen, maar ik wist van te voren niet dat ik nat zou worden.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
- Dodo
Nou, dan zie je er naar uit om resultaten te krijgen denk ik. Ik hoop voor je dat je er baat bij hebt.helma schreef:Misschien een tip om vooraf reviews te lezen. Dan weet je van te voren of het verantwoord is of niet.
Vandaag begint eindelijk mijn revalidatie. Vorig jaar Maart doorverwezen...
Ik heb ook twee keer een uitnodiging gekregen om mee te gaan naar Soldaat van Oranje en had ook niet door dat er veel grof taalgebruik in zit. Ik zal het nog eens bespreken met een vriend die er pas is geweest.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je zoiets in zo'n productie niet verwacht. Je kunt dat echt niet vergelijken met nat worden in het zwembad.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je zoiets in zo'n productie niet verwacht. Je kunt dat echt niet vergelijken met nat worden in het zwembad.
Mijn buren zijn er geweest, paar jaar geleden al, en zij hadden het over een draaiend decor.merel schreef:@ Carrie ik had dat van te voren niets gehoord over vloeken, maar dat viel mij wel op en stoorde mij ook.
Het verhaal en het decor is wel echt fantastisch!
Mensen met een evenwichtsprobleem worden vantevoren daarop gewezen.
Ik hou niet van musicals. Het zou in het echte leven bar irritant worden als iedereen op een bepaald moment in gezang uitbarst.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Heb je ook christelijke musicals ?Mara schreef:Mijn buren zijn er geweest, paar jaar geleden al, en zij hadden het over een draaiend decor.merel schreef:@ Carrie ik had dat van te voren niets gehoord over vloeken, maar dat viel mij wel op en stoorde mij ook.
Ik hou niet van musicals. Het zou in het echte leven bar irritant worden als iedereen op een bepaald moment in gezang uitbarst.
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Als het goed is gebeurd dat toch op een dag ;-)Mara schreef:Mijn buren zijn er geweest, paar jaar geleden al, en zij hadden het over een draaiend decor.merel schreef:@ Carrie ik had dat van te voren niets gehoord over vloeken, maar dat viel mij wel op en stoorde mij ook.
(persoonlijk vind ik het juist weleens jammer dat weinig geschikt is... Hou zo van dat zingen...)
Weet ik niet, maar dat denk ik wel.Geytenbeekje schreef: Heb je ook christelijke musicals ?
The Passion is ook een soort musical. Vreselijk.
Dat heeft met musical en voorstelling niets te maken.Carrie schreef:Als het goed is gebeurd dat toch op een dag ;-)
Maar ik snap wat je bedoelt hoor.

Ik ben ook nog nooit bij een Matt. passion geweest of iets dergelijks.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- J.C. Philpot
Ik ben nog nooit bij een musical geweest. Ik weet ook niet goed wat ik me er bij voor moet stellen.
Maar ik moet zeggen dat ik er ook niet echt interesse in zulke dingen heb.
Maar ik moet zeggen dat ik er ook niet echt interesse in zulke dingen heb.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Durf het hoe nu bijna niet te schrijven, maar ik ben naar "my fair lady" geweest.
Was een kado van mijn zoon.
En ja... Ik vind het prachtig.
Maar veel is inderdaad niet echt geschikt.
Het is dan ook bij deze ene gebleven.
Al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel geld voor over heb.
Maar in christelijke kringen wordt het wel steeds gebruikelijker. Veel die ik ken zijn bv ook naar de "lion king" geweest.
Maar in christelijke kringen wordt het wel steeds gebruikelijker. Veel die ik ken zijn bv ook naar de "lion king" geweest.
Hmm… dat klink zo, als het ware, of wat vroeger zonde was, thans geen zonde meer is, of aldus bestempeld mag worden.Carrie schreef:Durf het hoe nu bijna niet te schrijven, maar ik ben naar "my fair lady" geweest.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik weet het oprecht niet...-DIA- schreef:Hmm… dat klink zo, als het ware, of wat vroeger zonde was, thans geen zonde meer is, of aldus bestempeld mag worden.Carrie schreef:Durf het hoe nu bijna niet te schrijven, maar ik ben naar "my fair lady" geweest.
Hoe "zwaar" wij ook waren, wij luisterden naar de sprookjes, luisterde de verhalen van piggelmee. Terwijl dat vol zit met magie.
Deels is het ook denk dat het nieuw of anders is.
- Dodo
Ik ben een keer naar een theatervoorstelling geweest, maar ik kan niet op de naam komen. Het was een prachtig spektakel, het was grappig en ontroerend maar er zaten ook een paar stukjes in die tegen het spotten aanzaten. Daarom zou ik zoiets niet nog een keer doen.
Hoewel, vorig jaar ben ik naar Fiddler on the roof geweest. Dat was erg leuk.
Hoewel, vorig jaar ben ik naar Fiddler on the roof geweest. Dat was erg leuk.
- Dodo
Ik besef dat ik meer uitga dan ik denk.Geytenbeekje schreef:Heb je ook christelijke musicals ?Mara schreef:Mijn buren zijn er geweest, paar jaar geleden al, en zij hadden het over een draaiend decor.merel schreef:@ Carrie ik had dat van te voren niets gehoord over vloeken, maar dat viel mij wel op en stoorde mij ook.
Ik ben een keer naar een musicaluitvoering van de Christenreis geweest. Heel eenvoudige uitvoering, ik geloof studenten. Maar heel mooi. Helaas werd ik halverwege ziek en we moesten weg.
-
Mijn moeder die nog nooit naar een musical was geweest is bij soldaat van oranje geweest met mijn broer. Ik heb haar niet gehoord over grove taal enzo. Ze was alleen maar super enthousiast en vertelde iedereen hoe mooi ze het vond!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Het was bij ons zo, dat wij als kinderen, het weekblad Donald Duck mochten lezen, maar dan werd die eerst gecensureerd. Later is me gebleken dat passages waar heksen in voorkwamen werden verwijderd. Overigens was dit beleid dat mijn ouders voerden al zeer ruim voor die tijd. Maar ik denk ook dat dit te maken had met het feit dat we in een liberaal dorp opgroeiden, waar je al snel buiten de gemeenschap viel als je naar de 'fiene' kerk ging in een plaats die zo'n 8 km verderop lag. Daarmee zie ik (vooral achteraf) ook wel dat mijn ouders het daar moeilijk mee hebben gehad.Carrie schreef: Hoe "zwaar" wij ook waren, wij luisterden naar de sprookjes, luisterde de verhalen van piggelmee. Terwijl dat vol zit met magie.
Deels is het ook denk dat het nieuw of anders is.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«