Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Aan het feit dat ik een beetje moe begin te worden en straks naar bed ga, én dat mijn zoon klaar is met zijn examen, nu dus nog afwachten hoe hij het eraf gebracht heeft, ik weet dat dit bij het topic "examen" hoort, maar ja ik dacht er nu effe aan.. 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:Nou ja, ik wacht geduldig af. Nog eh.... een heleboel (zo'n 240) nachtjes slapen dus en dan krijg ik een leuk cadeautje van Helmahelma schreef:nee weet ik. Maar ik kon het niet laten liggen.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:aan Jolanda; ik heb zo'n leuk kadootje voor haar gekochtik ben nog lang niet jarig, hoor......
![]()

Leukerds!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Ik weet het ....MarthaMartha schreef: Leukerds!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Aan 16 jaar geleden 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Aan 16 jaar geleden
Gefeliciteerd

Laatst gewijzigd door albion op 27 mei 2010, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Aan al het werk van morgen...
....aan die weerzinwekkende voetbaldwaasheid, die binnenkort gaat beginnen.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
-
Verover een oranje hoed trek die over je oren en doe die pas eind juli weer af...heb je nergens last vanJoannah schreef:....aan die weerzinwekkende voetbaldwaasheid, die binnenkort gaat beginnen.

Overigens ben je al geemigreerd?
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
Democritus schreef:Verover een oranje hoed trek die over je oren en doe die pas eind juli weer af...heb je nergens last vanJoannah schreef:....aan die weerzinwekkende voetbaldwaasheid, die binnenkort gaat beginnen.![]()
Overigens ben je al geemigreerd?

Dankjewel!albion schreef:Orchidee schreef:Aan 16 jaar geleden
Gefeliciteerd

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
gezellig... fijne avond!judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()
Ik denk aan ons personeelsuitje van vanmiddag / vanavond...
Wat zouden ze nu weer voor gekkigheid verzonnen hebben?
(als ik maar geen benen of armen breek zo net voor de verkiezingen

Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 28 mei 2010, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dankje!MarthaMartha schreef:gezellig... fijne avond!judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
MarthaMartha schreef:
Ik denk aan ons personeelsuitje van vanmiddag / vanavond...
Wat zouden ze nu weer voor gekkigheid verzonnen hebben?
(als ik maar geen benen of armen breek zo net voor de verkiezingen)

judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()