Volgaarne afgestaan...henriët schreef:Katherina van Bora!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn dank is onuitsprekelijk!
Ik bedank.....
Re: Ik bedank.....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik wist niet dat ze nog leefde...!henriët schreef:Katherina van Bora!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moet wel heel erg oud zijn, dat is zeker!
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Katharina van Bora
Ja, ja ze heeft een vermoeide rug van het soppen....;)Voel je niet schuldig, Henriët. We hebben het samen gedaan!-DIA- schreef:Ik wist niet dat ze nog leefde...!henriët schreef:Katherina van Bora!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moet wel heel erg oud zijn, dat is zeker!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Fluitje!! Hij heeft m'n laptop aan de praat gekregen.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Margriet voor de mooie vertaling.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
You 'r welcome!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
hartelijk dank voor het afstaan!Luther schreef:Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Graag gedaan.henriët schreef:hartelijk dank voor het afstaan!Luther schreef:Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
- Katharina van Bora
Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!Luther schreef:Graag gedaan.henriët schreef:hartelijk dank voor het afstaan!Luther schreef:Volgaarne afgestaan.henriët schreef:Katherina van Bora!!!!! voor je lieve bereidwilligheid!
Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!
ik wist niet dat je lompen droeg............ik had je béter ingeschat.................................Luther schreef:Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Katharina van Bora
dat was niet in mijn of wel onze woonkamer, maar in die van Henriët!Luther schreef:Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!
na een dringende waarschuwing, heeft Luther zn schoenen uitgedaan, en heb ik maar even de dweilstok gepakt, alles is weer keurigKatharina van Bora schreef:dat was niet in mijn of wel onze woonkamer, maar in die van Henriët!Luther schreef:Ja, helaas heeft Luther net z'n lompe schoenen die noeste arbeid weer verwoest...Katharina van Bora schreef: Het was me een waar genoegen, mijn eigen woonkamer is nu ook weer schoon!