en zo aan het eten ben en e dan achter kom dat ik te veel heb opgeschept

Maar vind het altijd wel lekker
Klopt ja....Wilma van den Berg schreef:Alle voordeel heeft ook z'n nadeel...JolandaOudshoorn schreef:Wij waren een gezellige, flexibele maar ietwat chaotisch kraamgezinDaphne schreef:Hendrikus schreef: OK, wij zijn niet Marokkaans, er is hier geen sprake van couveusenazorg, noch van tweeling, we zijn heel erg Nederlands, met uitgestelde kraamzorg heb je hier ook geen last, de leerlingen hebben vakantie, het is hier heel gezellig en gewoon, niet zo bar kneuterig weliswaar, maar verder voldoen we behoorlijk aan je profielschets.
alleen die baby hè.... :mrgreen::
:
: :roll:
Alle nadeel heeft ook z'n voordeel...
:mrgreen:Jongere schreef:Toch prachtig dat je die schamele tijd dan op Refoforum doorbrengt. Ik overweeg je te nomineren voor Forumster van de maand.Daphne schreef:Nu even een half uurtje thuis eten dan de auto in, richting rotterdam waar de volgende ´patient´ ligt te wachten... :roll:
Lijkt me, multi-cultureel gezien, een leerzaam "project".Daphne schreef:3keer raden waar k nu weer werk.... Marokaansgezin, 2e kind, mevrouw spreekt slecht nederlands, handen en voeten werk plus een 3 uurs zorg...