Waar baal je van? [2]

Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van?

Bericht door henriët »

Van alles hier op z'n kop zetten, kamermetamorfose zeg maar en ik ben halverwege en weet ff niet hoe ik verder zal gaan.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10537
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Waar baal je van?

Bericht door Zita »

henriët schreef:Van alles hier op z'n kop zetten, kamermetamorfose zeg maar en ik ben halverwege en weet ff niet hoe ik verder zal gaan.
plaats hier uw foto's voor gratis online advies. :yahoo
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van?

Bericht door henriët »

Zita schreef:
henriët schreef:Van alles hier op z'n kop zetten, kamermetamorfose zeg maar en ik ben halverwege en weet ff niet hoe ik verder zal gaan.
plaats hier uw foto's voor gratis online advies. :yahoo
:humhihi
inmiddels ben ik beneden klaar...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Ichtus »

Dat je dingen voor ´t werk moet regelen terwijl je ziek thuis bent en de benodigde stukken opt werk liggen :banni
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door henriët »

Ichtus schreef:Dat je dingen voor ´t werk moet regelen terwijl je ziek thuis bent en de benodigde stukken opt werk liggen :banni
Ai, ja, dat snap ik. beterschap!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
parel
Berichten: 364
Lid geworden op: 24 feb 2012, 11:17

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door parel »

Dat de telling van een toets zwaarder wordt, zodat ik van een 6,3 een 5,4 krijg....
:evil :cry
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door henriët »

parel schreef:Dat de telling van een toets zwaarder wordt, zodat ik van een 6,3 een 5,4 krijg....
:evil :cry
Eh, vervelend! Maar afgerond is t toch een 5,5 dus voldoende?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
parel
Berichten: 364
Lid geworden op: 24 feb 2012, 11:17

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door parel »

henriët schreef:
parel schreef:Dat de telling van een toets zwaarder wordt, zodat ik van een 6,3 een 5,4 krijg....
:evil :cry
Eh, vervelend! Maar afgerond is t toch een 5,5 dus voldoende?
Een 5,5 is een voldoende ja. Maar een 5,4 wordt niet afgerond op een 5,5. Ik heb dus net geen voldoende. Mijn cijfer kan het wel lijden opzig, maar echt leuk is het niet. Ik was niet blij een voldoende te hebben, want het grootste gedeelte heeft een onvoldoende.
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Bert Mulder »

parel schreef:Dat de telling van een toets zwaarder wordt, zodat ik van een 6,3 een 5,4 krijg....
:evil :cry
volgende keer harder werken dus...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Schemerlichtje »

Bert Mulder schreef:
parel schreef:Dat de telling van een toets zwaarder wordt, zodat ik van een 6,3 een 5,4 krijg....
:evil :cry
volgende keer harder werken dus...
Bert, ik denk niet dat je dit zo kunt stellen...je weet toch niet hoe Parel hiervoor gewerkt heeft? En wellicht begrijp je ook wel dat een afronding naar beneden een tegenvaller is....

Parel, hopelijk wordt het gezien als afrondend een 5,5 en is de toets behaald. Anders sterkte voor het herexamen!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door henriët »

Schemerlichtje schreef:
Bert Mulder schreef:
parel schreef:Dat de telling van een toets zwaarder wordt, zodat ik van een 6,3 een 5,4 krijg....
:evil :cry
volgende keer harder werken dus...
Bert, ik denk niet dat je dit zo kunt stellen...je weet toch niet hoe Parel hiervoor gewerkt heeft? En wellicht begrijp je ook wel dat een afronding naar beneden een tegenvaller is....

Parel, hopelijk wordt het gezien als afrondend een 5,5 en is de toets behaald. Anders sterkte voor het herexamen!
Idd, soms heb je keihard gewerkt en gaat t mis.
Overigens gaf parel aan dat het naar beneden werd afgerond, dat is echt vervelend!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door Bert Mulder »

henriët schreef: Idd, soms heb je keihard gewerkt en gaat t mis.
Overigens gaf parel aan dat het naar beneden werd afgerond, dat is echt vervelend!
Geef graag toe dat het vervelend is...

maar, uiteindelijk valt het toch onder eigen verantwoording, dat bedoel ik maar...

Het is zo de gewoonte geworden tegenwoordig, dat men altijd iemand anders overal de schuld van wil geven...

In dit geval dus, dat het verkeerd afgerond wordt...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
parel
Berichten: 364
Lid geworden op: 24 feb 2012, 11:17

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door parel »

henriët schreef:
Schemerlichtje schreef:
Bert Mulder schreef:
parel schreef:Dat de telling van een toets zwaarder wordt, zodat ik van een 6,3 een 5,4 krijg....
:evil :cry
volgende keer harder werken dus...
Bert, ik denk niet dat je dit zo kunt stellen...je weet toch niet hoe Parel hiervoor gewerkt heeft? En wellicht begrijp je ook wel dat een afronding naar beneden een tegenvaller is....

Parel, hopelijk wordt het gezien als afrondend een 5,5 en is de toets behaald. Anders sterkte voor het herexamen!
Idd, soms heb je keihard gewerkt en gaat t mis.
Overigens gaf parel aan dat het naar beneden werd afgerond, dat is echt vervelend!
Nou, gelukkig was het net een deeltoets. (Dus het is maar een van de zoveel cijfers op je echte examancijfer) En echt leren kon ik er niet voor, een Engelsluistertoets, dus... Daar ben ik so wie so gruwelijk slecht in!
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
marcel9
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mar 2012, 19:07

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door marcel9 »

om alleen door het leven te moeten gaan
gr
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Waar baal je van? [2]

Bericht door vlinder »

parel schreef:
henriët schreef: Idd, soms heb je keihard gewerkt en gaat t mis.
Overigens gaf parel aan dat het naar beneden werd afgerond, dat is echt vervelend!
Nou, gelukkig was het net een deeltoets. (Dus het is maar een van de zoveel cijfers op je echte examancijfer) En echt leren kon ik er niet voor, een Engelsluistertoets, dus... Daar ben ik so wie so gruwelijk slecht in!
Je kunt voor een luistertoets wel degelijk leren en voorbereiden. Luister elke dag een half uur BBC o.i.d. Je hoeft niet alles te begrijpen, maar je raakt vertrouwd met de klank. Haal een luistercd bij de bieb, kijk een film zonder ondertiteling. Allemaal dingen die helpen met de voorbereiding. Dus ik heb niet echt kunnen leren is mijns inziens een smoesje. Daar geef ik Bert geljk in.
Daarnaast wordt 5.4 altijd naar beneden afgerond.
Maar balen is het wel, zeker als het meetelt voor je eindexamen. Succes met je hertentamen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gesloten