Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Dat zal vast wel ja... 

Die actie is erg leukLassie schreef: En bij de Hema nog wat kleren gekocht (1+1 gratis). Heb me weer uitgeleefd.

- JolandaOudshoorn
een nieuwe braadpan (STAUB, 5,8l), verjaardagscadeautje van mijn vader. Ik kan me dus weer helemaal uitleven in de keuken!!!
En ik heb een leuk cadeautje voor Helma gevonden!!! (wanneer was je ook alweer jarig?)
Verder ook meegedaan aan de actie van Hema (1+1 gratis) en leuk gescoord
En ik heb een leuk cadeautje voor Helma gevonden!!! (wanneer was je ook alweer jarig?)
Verder ook meegedaan aan de actie van Hema (1+1 gratis) en leuk gescoord
Ik weet, mijn Verlosser leeft
DV 16 januari; allen welkom!
trouwkaart van JaCa; met uitnodiging om er de hele dag bij te zijn 

helma schreef:DV 16 januari; allen welkom!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
brufen bruis, recept voor nog meer brufen bruis en nieuwe afspraak bij kaakchirurg ergens eind maart
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een kat met adhd. Probeer maar eens te breien met zo'n beest in huis. Gisterenavond heb ik een veldslag moeten leveren om mijn bolletje wol terug te krijgen. Madame was niet om te kopen met een andere bol, en het eind van het verhaal was dat ik onder tafel kon kruipen om een klittenbende van twee bollen wol door elkaar van de stoelpoten te peuteren.
't Is compleet refotv, met enge films inbegrepen als de jaloerse oude kat om het hoekje komt kijken.
't Is compleet refotv, met enge films inbegrepen als de jaloerse oude kat om het hoekje komt kijken.
't Kon mijn verhaal wel zijn ;-) Ik zat ook gisteravond lekker te breien, tot 't katje besloot om druk gedrag te gaan vertonen en mn bol wol als mikpunt te gebruiken! Als extra'tje ging 'de grote' ook maar meedoen...'t Was gauw gedaan met 't breien ;-)Zita schreef:Een kat met adhd. Probeer maar eens te breien met zo'n beest in huis. Gisterenavond heb ik een veldslag moeten leveren om mijn bolletje wol terug te krijgen. Madame was niet om te kopen met een andere bol, en het eind van het verhaal was dat ik onder tafel kon kruipen om een klittenbende van twee bollen wol door elkaar van de stoelpoten te peuteren.
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Een verrassing van Jean!
Vanmorgen toen de kinderen naar school gingen, zei hij, nu jij snel zorgen dat je klaar bent en honneponnetje in bad doen, want ze gaat naar een oppasadresje. En wij gaan samen uit.
Vanmorgen toen de kinderen naar school gingen, zei hij, nu jij snel zorgen dat je klaar bent en honneponnetje in bad doen, want ze gaat naar een oppasadresje. En wij gaan samen uit.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
henriët schreef:Een verrassing van Jean!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wat super leuk van die romantische Jeanhenriët schreef:Een verrassing van Jean!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nu maar hopen dat Memento dit ook leestvlinder schreef:Wat super leuk van die romantische Jeanhenriët schreef:Een verrassing van Jean!

Wij doen dat altijd in overleg. Nog leuker. Heb je allebei voorpret.
Dat is ook leuk; maar een keer tussendoor als verrassing lijkt me toch ook wel gewéldig!refo schreef:Wij doen dat altijd in overleg. Nog leuker. Heb je allebei voorpret.
(helaas, mijn kasteelheer is anti-forum; dus leest niet mee)