lees je geen RD? (en refoforum...)albion schreef:...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Jeps. Er was een leuke foto van ds Clements en aartsbisschop Simonis broederlijk tezamen.albion schreef:...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?

Het RD heeft er in ieder geval over bericht.
Google in zo'n geval even je items (simonis gereformeerde gemeente gouda) en je hebt het antwoord op je vraag.albion schreef:...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?

helma schreef:lees je geen RD? (en refoforum...)albion schreef:...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?
Nee. Ik lees geen RD hoewel ik wel epaper heb, maar dat vergeet ik af en toe. En ik heb het zeker gemist op refoforum.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Maar er werd een blokfluitend meisje weggestuurd. Dat was een smet op de dag.Zita schreef:Jeps. Er was een leuke foto van ds Clements en aartsbisschop Simonis broederlijk tezamen.albion schreef:...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?![]()
Jongere schreef:Maar er werd een blokfluitend meisje weggestuurd. Dat was een smet op de dag.Zita schreef:Jeps. Er was een leuke foto van ds Clements en aartsbisschop Simonis broederlijk tezamen.albion schreef:...ik hoorde dat een tijdje geleden aartsbisschop Simonis de GerGem in Gouda met open dag bezocht heeft? Klopt dat?![]()

... ik niet mee kan doen met het nieuwe-forumfeestje?
... er namelijk nergens gelegenheid is voor het aanvragen van een gedoogstatus?
... dat wel jammer is, want zo'n parallelforum is weer eens wat anders.

...er langzaam maar zeker onweer op mij af komt
let sin never hold true, that Love never broke through.
- Neeltje Jans
Iets met 'gras' en 'groener'?Afgewezen schreef:... ik niet mee kan doen met het nieuwe-forumfeestje?

letterlijkNeeltje Jans schreef:Letterlijk of figuurlijk?
let sin never hold true, that Love never broke through.
Welnee, maar als iedereen daar gaat zitten, raak ik hier mijn aanspraak kwijt.Mister schreef:Iets met 'gras' en 'groener'?Afgewezen schreef:... ik niet mee kan doen met het nieuwe-forumfeestje?

start hier een boeiende discussie 

Met 0 deelnemers?helma schreef:start hier een boeiende discussie

Ik tel er iig al 4