Eens. Dat zou ook best kunnen. Ik kom tot de conclusie dat er erg weinig (geloofs)vertrouwen is op Gods almacht en zorg. Overigens ook een weinig bukken onder Zijn oordelen.Hendrien schreef:Dan kunnen we ook gerust met z’n allen in de kerk gaan zitten zonder coronamaatregelen. Er is wezenlijk geen verschil tussen de Woordbediening en de bediening van het H. Avondmaal.Jantje schreef:Vooropgesteld, ik vind je bijdrage getuigen van een groot geloof, als ik dat zo mag zeggen, maar ik vrees dat er over het algemeen wel meer kleingelovigen zullen zijn, als je het niet krijgen van Corona hieronder laat vallen.Maanenschijn schreef:Overigens, als het HA bediend zou worden zoals het altijd is geweest, zou het voor mij een grote vreugde zijn om aan te kunnen gaan. Als de Heere nodigt en die nodiging weerklank vind in het hart, meen ik dat alle corona-perikelen weg zullen vallen. Voor aangaan is geloof nodig, daarbij voor mij ingesloten de zekerheid dat ons door het aangaan geen corona zal overkomen.
Voordat iemand dat mogelijk denkt, ik bedoel niemand specifiek. Ik bedoel het meest nog mijzelf.