Dat doe ik niet, om geen ergernis te geven. Althans, niet in mijn eigen gemeente. Als het elders geen probleem is, dan doe ik dat wel. Naar mijn werk draag ik met dit weer ook een korte broek, zolang ik geen afspraken heb. Dat bedoelde ik, dat ik eigenlijk altijd ofwel airco heb ofwel in korte broek loop.Ouderling schreef:DDD kennende , trekt hij ook geen korte broek naar de kerk aan. Hij kan het alleen wel doen als hij wil. Zo zegt hij het.
Om precies dezelfde reden draag ik geen spijkerbroek naar de kerk, althans niet in gemeenten waarin dat niet zeer gebruikelijk is.
@Tiberius:
Ik heb vorig jaar al zeker vier uur gegoogled en ook bij verschillende bedrijven informatie opgevraagd, maar de meeste leveranciers leveren alleen aan bedrijven en het is echt niet eenvoudig om uit te vinden wat een geschikt vest zou zijn voor in de kerk. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat ik bij wijze van spreken met onderkoelingsverschijnselen moet worden opgenomen in het ziekenhuis en je kunt ze ook niet ruilen. Ze zijn zo een paar honderd euro, dus ik zou een praktijkadvies wel fijn vinden.