Is dit nou echt iets om je druk over te maken?Evangelist schreef: ↑Gisteren, 21:26Volgens mij hebben we op dit forum de goede gewoonte om predikanten die nog in leven zijn niet met hun voornaam te noemen. Ik vind die Nederlands-Dagblad-isering (zie andere topic) geen goed signaal.DDD schreef: ↑Gisteren, 18:11Dat lijkt mij geen terechte 'correctie'. Hij mag toch zelf weten hoe hij genoemd wil worden? Hij heeft ook normale banen gehad, dus hij zal gewend zijn om in zulke gesprekken met Wijnand Zondag te worden aangesproken. Daar lijkt me niets mis mee.
(Dit los van hoe iemand zichzelf presenteert.)
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Klopt. Dat was een regel die we zo'n 15 jaar geleden aangepast hebben tot wat er nu staat.Evangelist schreef: ↑Gisteren, 21:26Volgens mij hebben we op dit forum de goede gewoonte om predikanten die nog in leven zijn niet met hun voornaam te noemen. Ik vind die Nederlands-Dagblad-isering (zie andere topic) geen goed signaal.DDD schreef: ↑Gisteren, 18:11Dat lijkt mij geen terechte 'correctie'. Hij mag toch zelf weten hoe hij genoemd wil worden? Hij heeft ook normale banen gehad, dus hij zal gewend zijn om in zulke gesprekken met Wijnand Zondag te worden aangesproken. Daar lijkt me niets mis mee.
Blijkbaar voor jou wel gezien dit je eerste bericht is sinds je aanmelding in januari 2025. Welkom trouwens.RIS schreef: ↑Gisteren, 21:31Is dit nou echt iets om je druk over te maken?Evangelist schreef: ↑Gisteren, 21:26Volgens mij hebben we op dit forum de goede gewoonte om predikanten die nog in leven zijn niet met hun voornaam te noemen. Ik vind die Nederlands-Dagblad-isering (zie andere topic) geen goed signaal.
(Dit los van hoe iemand zichzelf presenteert.)![]()
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Overigens kan ik de forumregels in Tapatalk niet openen.Tiberius schreef:Klopt. Dat was een regel die we zo'n 15 jaar geleden aangepast hebben tot wat er nu staat.Evangelist schreef: ↑Gisteren, 21:26Volgens mij hebben we op dit forum de goede gewoonte om predikanten die nog in leven zijn niet met hun voornaam te noemen. Ik vind die Nederlands-Dagblad-isering (zie andere topic) geen goed signaal.