Inderdaad.Lassie schreef:of je koopt een 2e hands via mp voor 5 tientjes.
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
fM'n zus heeft nog een hele mooi, vrijwel nieuwe, bank staan, die ze graag kwijt wil! (Omdat haar man zo leuk was om met een 'nieuwe' bank tuhuis te komen!
)

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Nou Henriët...sla je slag zou ik zeggen*girly* schreef:fM'n zus heeft nog een hele mooi, vrijwel nieuwe, bank staan, die ze graag kwijt wil! (Omdat haar man zo leuk was om met een 'nieuwe' bank tuhuis te komen!)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Orchidee schreef:Nou Henriët...sla je slag zou ik zeggen*girly* schreef:fM'n zus heeft nog een hele mooi, vrijwel nieuwe, bank staan, die ze graag kwijt wil! (Omdat haar man zo leuk was om met een 'nieuwe' bank tuhuis te komen!)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
een belabberd tussenrapport van een zoon die véél beter kan 

Oei...helma schreef:een belabberd tussenrapport van een zoon die véél beter kan
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
wat vervelend!!!helma schreef:een belabberd tussenrapport van een zoon die véél beter kan
huisarrest?
gaan overhoren?
beloning in vooruitzicht stellen?
sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
we hebben alles al geprobeerdhenriët schreef:wat vervelend!!!helma schreef:een belabberd tussenrapport van een zoon die véél beter kan
huisarrest?
gaan overhoren?
sterkte!
em we overhoren ook (maar denken nu dat hij niet alles in zijn agenda schrijft)
en hij krijgt al zoveel straf (m.n. op school)....op een gegeven moment wil je dat ook niet nog meer opstapelen.
Nee begrijpelijk.helma schreef:we hebben alles al geprobeerdhenriët schreef:wat vervelend!!!helma schreef:een belabberd tussenrapport van een zoon die véél beter kan
huisarrest?
gaan overhoren?
sterkte!
em we overhoren ook (maar denken nu dat hij niet alles in zijn agenda schrijft)
en hij krijgt al zoveel straf (m.n. op school)....op een gegeven moment wil je dat ook niet nog meer opstapelen.
Is er niet een regeling met de school af te spreken zodat jullie zicht hebben op t huiswerk. Dat ze bijvoorbeeld het klasseboek kopiëren en doormailen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij hadden in de klas zo'n soort van huiswerk/klasseboek en waar de docent aanstreepte of je je huiswerk wel goed had gemaakt. O wee als je bij wiskunde geen uitwerking bij stond, dan kreeg je ook een kruisje.
aan Jolanda; ik heb zo'n leuk kadootje voor haar gekocht 

- JolandaOudshoorn
helma schreef:aan Jolanda; ik heb zo'n leuk kadootje voor haar gekocht

nee weet ik. Maar ik kon het niet laten liggen.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:aan Jolanda; ik heb zo'n leuk kadootje voor haar gekochtik ben nog lang niet jarig, hoor......
- JolandaOudshoorn
Nou ja, ik wacht geduldig af. Nog eh.... een heleboel (zo'n 240) nachtjes slapen dus en dan krijg ik een leuk cadeautje van Helmahelma schreef:nee weet ik. Maar ik kon het niet laten liggen.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:aan Jolanda; ik heb zo'n leuk kadootje voor haar gekochtik ben nog lang niet jarig, hoor......

misschien kan ik wel niet zo lang wachtenJolandaOudshoorn schreef:Nou ja, ik wacht geduldig af. Nog eh.... een heleboel (zo'n 240) nachtjes slapen dus en dan krijg ik een leuk cadeautje van Helmahelma schreef:nee weet ik. Maar ik kon het niet laten liggen.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:aan Jolanda; ik heb zo'n leuk kadootje voor haar gekochtik ben nog lang niet jarig, hoor......
![]()