Nou, het ligt er wel een beetje dik bovenop hoor!Gijs83 schreef:Overigens: niet dat ik wil solliciteren naar moderator.

Nou, het ligt er wel een beetje dik bovenop hoor!Gijs83 schreef:Overigens: niet dat ik wil solliciteren naar moderator.
... ik een beetje verlegen word van deze aanmoedigingen?JolandaOudshoorn schreef:suc6 JlF. En moddert Jet op de achtergrond een beetje mee?Wilma van den Berg schreef:...ik Jean le Fontain veel wijsheid wens in zijn taak als moderator op ons forum!
...je het vast goed kunt![]()
![]()
Maar Refo, geef toe... een vrouw heeft daar helemaal geen tijd voor om te modereren... we moeten kinderen baren, huishouden, kinderen opvoeden, boodschappen doen, koken, lief zijn voor het mannetje, lief doch rechtvaardig voor de kinderen zijn, gezellig met de kindjes spelen, sociaal netwerk in de buurt-kerk-omgeving.... WAAR moet een vrouw de tijd vandaan halen om te kunnen modereren??!!refo schreef:Hopeloos ouderwetse tiepjes. Alsof je achter het fornuis niet kunt modereren.
Dan wil ik je nog wel even corrigeren Marnix... kinderen opvoeden is ook leiddinggevend... (*en overigens te vergelijken met het modereren op RF!)Marnix schreef:Hm ja, modereren is een leidinggevende taak...en geen huishoudelijke!
Wat ben ik blij dat ik deze geluiden ook nog hoor op een reformatorisch forum.Daphne schreef:Maar Refo, geef toe... een vrouw heeft daar helemaal geen tijd voor om te modereren... we moeten kinderen baren, huishouden, kinderen opvoeden, boodschappen doen, koken, lief zijn voor het mannetje, lief doch rechtvaardig voor de kinderen zijn, gezellig met de kindjes spelen, sociaal netwerk in de buurt-kerk-omgeving.... WAAR moet een vrouw de tijd vandaan halen om te kunnen modereren??!!refo schreef:Hopeloos ouderwetse tiepjes. Alsof je achter het fornuis niet kunt modereren.![]()
![]()
![]()
![]()
Al met al... de vrouw hoort achter t fornuis....!
Ichtus schreef:Wat ben ik blij dat ik deze geluiden ook nog hoor op een reformatorisch forum.Daphne schreef:Maar Refo, geef toe... een vrouw heeft daar helemaal geen tijd voor om te modereren... we moeten kinderen baren, huishouden, kinderen opvoeden, boodschappen doen, koken, lief zijn voor het mannetje, lief doch rechtvaardig voor de kinderen zijn, gezellig met de kindjes spelen, sociaal netwerk in de buurt-kerk-omgeving.... WAAR moet een vrouw de tijd vandaan halen om te kunnen modereren??!!refo schreef:Hopeloos ouderwetse tiepjes. Alsof je achter het fornuis niet kunt modereren.![]()
![]()
![]()
![]()
Al met al... de vrouw hoort achter t fornuis....!
Ja, dat zei Bonny ook al zie de posting van bonny eerderrefo schreef:Multitasken heet dat tegenwoordig.
Dat had ik pas ook.. Werd gebeld midden op de avond of ik nog zou komen.Moni schreef:... we gisteravond visite zouden krijgen
... we de hele avond voor niets gewacht hebben![]()
... ik toen maar een mail gestuurd heb met de vraag of het wel goed gaat daar...
... ik vanmorgen een mail terug had dat ze zich diep schamen!