*girly* schreef:En hier straalt de zon nog!!
Hee... valt me nu pas op dat je ook in Overijssel woont...

*girly* schreef:En hier straalt de zon nog!!
Jaaaah!-DIA- schreef:*girly* schreef:En hier straalt de zon nog!!
Hee... valt me nu pas op dat je ook in Overijssel woont...
Er zit eerst een dalende tendens in de temperatuur, maar tegen zaterdag zou het (gemiddeld over Nederland) weer rond de 20 graden worden. De buiigheid neemt nu eerst langzaam af, maar juist vrijdag en zaterdag neemt die weer toe...MarthaMartha schreef:wat voor weer voorspellen ze voor zaterdag (en zondag)?
(ik wil zó graag lekker weer)
Ik zie het (radar)Droelie schreef:Onweer hier!!!!
nee hé... ik wil graag buiten bezig zijn zaterdag........... nou ja, we wachten rustig af...-DIA- schreef:Er zit eerst een dalende tendens in de temperatuur, maar tegen zaterdag zou het (gemiddeld over Nederland) weer rond de 20 graden worden. De buiigheid neemt nu eerst langzaam af, maar juist vrijdag en zaterdag neemt die weer toe...MarthaMartha schreef:wat voor weer voorspellen ze voor zaterdag (en zondag)?
(ik wil zó graag lekker weer)
Precies. De weervoorspellers kleunen er nogal eens naast.MarthaMartha schreef:nou ja, we wachten rustig af...
Fouttt!! Ik woon in t oosten, en om kwart over 11 heb ik me zeiknat moeten laten regenen om de was een btje droog van de lijn te krijgen!-DIA- schreef:Ik zie het (radar)Droelie schreef:Onweer hier!!!!
Onweer kan zch vandaag in het hele land ontwikkelen...
Momenteel heedt het oosten nog nergens last van.
Dan woon je niet in Twente... Ik zag wel dat er in Noordwest Overijssel wat zat...*girly* schreef:Fouttt!! Ik woon in t oosten, en om kwart over 11 heb ik me zeiknat moeten laten regenen om de was een btje droog van de lijn te krijgen!-DIA- schreef:Ik zie het (radar)Droelie schreef:Onweer hier!!!!
Rond half 12 was 't weer afgelopen, maar om kwart voor 12 begon 't te onweren
;-) ik zit meer midden in overijssel, tegen drenthe aan ;-)-DIA- schreef:Dan woon je niet in Twente... Ik zag wel dat er in Noordwest Overijssel wat zat...*girly* schreef:Fouttt!! Ik woon in t oosten, en om kwart over 11 heb ik me zeiknat moeten laten regenen om de was een btje droog van de lijn te krijgen!-DIA- schreef:Ik zie het (radar)Droelie schreef:Onweer hier!!!!
Rond half 12 was 't weer afgelopen, maar om kwart voor 12 begon 't te onweren
Nu zit het trouwens ook in Twente...